22-04-2009, 04:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2009, 03:10 PM ja muutjaks oli Sm.Tihhonov.)
Parema tagumise aknaga oli asi veidi hullem. Pigimatt oli ukse küljest ikka täitsa lahti sulanud ja keeranud ennast korralikult krussi. Külma ilmaga on see matt kivikõva ning tulemusena on ta takistanud klaasi liikumist sedavõrd, et klaasi tõstuki "kelk" on pooleks murdunud. Tuleb uus hankida.
Esiustel häiris mind mingi seletamatu nagin. Otsustasin ka seda teemat veidi uurida. Et äkki annab polstrit kuidagi tihedamalt külge tagasi panna. Jälle pean kiitma W126 kere ehitus- ja viimistluskvaliteeti. Mina pole enne näinud, et ukse sisene hüdrotõkke kile oleks mürasummutusega Või on tegu hoopis termoisolatsiooniga äkki? Sest esiuste polstritesse lähevad ju sooja õhu kanalid, mis kütavad polstri külmal ajal tagantpoolt soojaks. No et siis oleks rikkal advokaadil herr Otto Mayer'il ka talvel mõnus oma kätt vastu sooja polstrit toetada. Sellist priiskavat lahendust pole mina enne kohanud.
Lisaks on ukse ülaosas pehme riba, mis hoiab polstrit oma kinnitustes kenasti pingul, takistab müra kandumist salongi ning ilmselt vähendab korralikult naginaid. Vot on luksusauto!
Kui uks juba lahti oli, otsustasin maha võtta ka ukse aluse plastikust karbi. Ta logises veidi küljes ja tekitas ust kinni lüües ebameeldivat "järelvirvendust" ehk lihtsalt lolli kõrvalheli. Karp kinnitub ülevalt ja alt tüüblireaga, kuid kokku on seal mitu erinevat kinnitust. Selleks, et iga suvaline jope supermarketi parklas karpi küljest ei saaks tõmmata on ta uksepleki siseküljelt ühest nurgast poldiga kinni keeratud. Samas on asi lahendatud nii hästi, et ühtegi kinnitust näha pole, kuid tegelikult pole vaja polstrit maha võtta karbi eemaldamiseks. Tuleb vaid uksetihend veidi lahti tõmmata ja seal all on auk, kust pääseb karbi kinnitusmutrile ligi. Teiselt pildil pastab veel, et see neetud pigimatt on ka siin lahti.
Aga käes ta ongi. Kõik tüüblid hoidsid karpi kõvasti kinni, kuid karp ikkagi logiseb alt servast. Ca 1 mm annab tüüblites liikuma ja sellest piisab, et plastik koliseks vastu plekki. Tuleb mingid tihendi jupikesed alla liimida. Teistel ustel seda jama pole.
Esiustel häiris mind mingi seletamatu nagin. Otsustasin ka seda teemat veidi uurida. Et äkki annab polstrit kuidagi tihedamalt külge tagasi panna. Jälle pean kiitma W126 kere ehitus- ja viimistluskvaliteeti. Mina pole enne näinud, et ukse sisene hüdrotõkke kile oleks mürasummutusega Või on tegu hoopis termoisolatsiooniga äkki? Sest esiuste polstritesse lähevad ju sooja õhu kanalid, mis kütavad polstri külmal ajal tagantpoolt soojaks. No et siis oleks rikkal advokaadil herr Otto Mayer'il ka talvel mõnus oma kätt vastu sooja polstrit toetada. Sellist priiskavat lahendust pole mina enne kohanud.
Lisaks on ukse ülaosas pehme riba, mis hoiab polstrit oma kinnitustes kenasti pingul, takistab müra kandumist salongi ning ilmselt vähendab korralikult naginaid. Vot on luksusauto!
Kui uks juba lahti oli, otsustasin maha võtta ka ukse aluse plastikust karbi. Ta logises veidi küljes ja tekitas ust kinni lüües ebameeldivat "järelvirvendust" ehk lihtsalt lolli kõrvalheli. Karp kinnitub ülevalt ja alt tüüblireaga, kuid kokku on seal mitu erinevat kinnitust. Selleks, et iga suvaline jope supermarketi parklas karpi küljest ei saaks tõmmata on ta uksepleki siseküljelt ühest nurgast poldiga kinni keeratud. Samas on asi lahendatud nii hästi, et ühtegi kinnitust näha pole, kuid tegelikult pole vaja polstrit maha võtta karbi eemaldamiseks. Tuleb vaid uksetihend veidi lahti tõmmata ja seal all on auk, kust pääseb karbi kinnitusmutrile ligi. Teiselt pildil pastab veel, et see neetud pigimatt on ka siin lahti.
Aga käes ta ongi. Kõik tüüblid hoidsid karpi kõvasti kinni, kuid karp ikkagi logiseb alt servast. Ca 1 mm annab tüüblites liikuma ja sellest piisab, et plastik koliseks vastu plekki. Tuleb mingid tihendi jupikesed alla liimida. Teistel ustel seda jama pole.
Terve aasta poole aastaga