22-04-2009, 03:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2009, 04:43 PM ja muutjaks oli Sm.Tihhonov.)
Jätkasin oma auto kosmeetiliste ja väiksemate tehniliste probleemidega. Üks häiriv probleem oli tagumiste elektriakendega. Parem tagumine aken ei töötanud üldse. Tõstuk justkui liikus, kuid klaas oli lahtiselt küljes ja püsis üleval siis kui aken käsitsi üles nihutada ning tõstuk tuntava kolakaga vastu klaasi lasta. Mõnikord vajus saadan ikkagi alla. Lisaks käisid seal sees ilged raksud kui tõstukit liigutada. Teisel poolel klaas küll liikus üles-alla, kuid seest käisid ka mingid kahtlased raksud kui klaasi liigutada. Asi vajas uurimist.
Taas alustasin teoreetilisest poolest, ehk helistasin oma Tartu ihunõustajale Mercedese vallas ning uurisin kuidas MB uksepapid üldse maha tulevad. Ja siis tööle. Taas võttis sõnatuks selle auto koostekvaliteet. See auto on peensusteni läbi mõeldud ja ülikorralikult ehitatud. Näiteks fakt, et ukse sisemise lingi ümbris (see must võru) pole tehtud mitte odavast plastikust, vaid valumetallist ja pealt kaetud termotöödeldud musta plastikuga. Ulme.
Vead selgusid üsna kiiresti. Vasakul pool tekitas raksatusi see, et ukse sisemine pigimatt oli pleki küljest lahti tulnud ning kuumusega kõverdunud. Nii jäi ta klaasi teele ette ning nii need kõrvalhelid tekkisidki.
Taas alustasin teoreetilisest poolest, ehk helistasin oma Tartu ihunõustajale Mercedese vallas ning uurisin kuidas MB uksepapid üldse maha tulevad. Ja siis tööle. Taas võttis sõnatuks selle auto koostekvaliteet. See auto on peensusteni läbi mõeldud ja ülikorralikult ehitatud. Näiteks fakt, et ukse sisemise lingi ümbris (see must võru) pole tehtud mitte odavast plastikust, vaid valumetallist ja pealt kaetud termotöödeldud musta plastikuga. Ulme.
Vead selgusid üsna kiiresti. Vasakul pool tekitas raksatusi see, et ukse sisemine pigimatt oli pleki küljest lahti tulnud ning kuumusega kõverdunud. Nii jäi ta klaasi teele ette ning nii need kõrvalhelid tekkisidki.
Terve aasta poole aastaga