20-04-2009, 12:39 AM
Seljatoel on hea paigaldada enne alusmatt. Ja siis selle peale hakata vedama katteriiet.
Seljatuge koostades on kõige tüütum töö katteriide pingutamine. Ta pingutub kokku kaheksast punktist. Mõlemal küljel kolm ja keskelt ülevalt kaks. Muud rasket pole siin midagi, kuid alusmatt on piisavalt paks ning pingutusaasade pilud nii väiksed, et kuidagi ei õnnestu aasa matist läbi saada. Meie lahendasime selle nii, et panine kaablivitsad, ehk maakeeli nipukad ümber aasade ja nii sai nad hästi läbi suruda. Tagantpoolt oli hea nipukast haarata ja sellega siis metallist aasake läbi mati tõmmata. Aasale käib teisele poole lihtsalt plastikust "kelk" ette ja kõik. Püüan millalgi panna ka pildid seljatoe sisust.
Siin siis Tauno jukerdab nende aasadega.
Juhiiste sisuliselt koos.
Siin juba mõlemad istmed. Käetugi on keskelt parajalt kulunud, kuid uut pole kuskilt võtta. Samas ei tee ma mingit saladust oma auto läbisõidust. See auto võib natuke kulunud olla. Ja ei saa mitte vaiki olla, et see uus juhiiste sai NII HEA, et peaaegu iga kord istun korraks peale kui sealt mööda lähen. Vedrupakk all on ju uus, tugipuksid spiraalvedrude sees on uued, alusmatt on sisuliselt uus - see ongi peaaegu uus iste.
Tahaks juba istmeid sisse tõsta, kuid selleks oleks enne vaja salongis päris palju eeltööd teha.
Seljatuge koostades on kõige tüütum töö katteriide pingutamine. Ta pingutub kokku kaheksast punktist. Mõlemal küljel kolm ja keskelt ülevalt kaks. Muud rasket pole siin midagi, kuid alusmatt on piisavalt paks ning pingutusaasade pilud nii väiksed, et kuidagi ei õnnestu aasa matist läbi saada. Meie lahendasime selle nii, et panine kaablivitsad, ehk maakeeli nipukad ümber aasade ja nii sai nad hästi läbi suruda. Tagantpoolt oli hea nipukast haarata ja sellega siis metallist aasake läbi mati tõmmata. Aasale käib teisele poole lihtsalt plastikust "kelk" ette ja kõik. Püüan millalgi panna ka pildid seljatoe sisust.
Siin siis Tauno jukerdab nende aasadega.
Juhiiste sisuliselt koos.
Siin juba mõlemad istmed. Käetugi on keskelt parajalt kulunud, kuid uut pole kuskilt võtta. Samas ei tee ma mingit saladust oma auto läbisõidust. See auto võib natuke kulunud olla. Ja ei saa mitte vaiki olla, et see uus juhiiste sai NII HEA, et peaaegu iga kord istun korraks peale kui sealt mööda lähen. Vedrupakk all on ju uus, tugipuksid spiraalvedrude sees on uued, alusmatt on sisuliselt uus - see ongi peaaegu uus iste.
Tahaks juba istmeid sisse tõsta, kuid selleks oleks enne vaja salongis päris palju eeltööd teha.
Terve aasta poole aastaga