09-04-2009, 10:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-11-2010, 02:53 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Nii. Mõningad tähelepanekud.
Ilma RS kirjata turvavööd on pikemad. Varuosadeks ostetud lifti vööd on 40 cm pikemad... Auto siis 1990. Turvavöö lukkudel puudub kiri RS ja vööd ise on natuke pehmemad-õhemad. Äkki sellest ka lisapikkus, mahub paremini poolile. Ei tea, igatahes saab tagaistmel nüüd lapse turvahälli kinni ilma vahetükita![Nod Nod](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/nod.gif)
Aga tehnilisemat juttu ka. Alailma tekitab küsimusi nivoovedrustus. Panen nüüd väikese õppematerjali ühe üsna tõenäolise rikke kohta. Mida vanemaks saavad meie kallid autod, seda tõenäolisemaks see muutub.![Crybaby Crybaby](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/crybaby.gif)
Poolmaastur:
Põhjus imelihtne. Auklikul teel sõitmisel murdus nivookraani hoova varda ülemine munak. Murdus nii õnnetult, et kraani viskas maksimaalse tõste asendisse. Aga oleks võinud jääda ka keskele või lasta auto täitsa vedrudele - juhuse asi. Eriti lahe oli sõita autoga, millel tagaamordid on maksimaalselt välja surutud ning vedrustust kui sellist enam ei eksisteeri...
Süüdlane:
Viga oli iseenesest lihtne, kuid selle kõrvaldamine tõeline peavalu.![Crybaby Crybaby](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/crybaby.gif)
Kusjuures süüdistada pole ka kedagi - ise lasin auto regulaatorist alla. Oleks jätnud kõige ülemisse asendisse, oleks murdunud poldi mutter olnud mõnusasti näpuulatuses. Aga surve eemaldamine süsteemist lubas sel mutril kaduda sillatala taha, vastu autopõhja. Ei julgenud alles sügisel vahetatud paunasid väga tappa - rõhuerinevus normaalse süsteemirõhu ja maksimaalse pumbarõhu vahel on ikka päris märgatav...
Lahe oli rauasaega seda poldikönti saagida, sentimeeter korraga.![Retard Retard](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/retard.gif)
Aga läbi ma selle saagisin ja kahest ühe kokku komplekteerisin. Nüüd toimib jälle![Icon_cool Icon_cool](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_cool.gif)
Mõned märkused siis töö kohta: munakpolt on kinni 10 mm mutriga, poldi pöörlemist saab vältida 8 mm võtmega munaku serva kantidest kinni hoides. Kui need kandid ümaraks keerate, siis palju õnne. Kui enne teid on maha keeratud, siis veel rohkem palju õnne...
Reguleerimisvarras on kontreeritud 10 mm mutritega, varda keskel olev fikseeritud mutter varda keeramiseks on kah 10 mm. Reguleerimisel pole mõtet munakuid murda, varda päid saab 10 mm võtmega vastu hoida.
Varda plastotsad, mille sees too õnnetu kuulpolt eluneb, on vahetatavad. Keegi hää inimene, kellel on juurdepääs WISsile, võiks anda nüüd nende varuosanumbri - mina oma varrastelt seda ei leidnud...
Ilma RS kirjata turvavööd on pikemad. Varuosadeks ostetud lifti vööd on 40 cm pikemad... Auto siis 1990. Turvavöö lukkudel puudub kiri RS ja vööd ise on natuke pehmemad-õhemad. Äkki sellest ka lisapikkus, mahub paremini poolile. Ei tea, igatahes saab tagaistmel nüüd lapse turvahälli kinni ilma vahetükita
![Nod Nod](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/nod.gif)
Aga tehnilisemat juttu ka. Alailma tekitab küsimusi nivoovedrustus. Panen nüüd väikese õppematerjali ühe üsna tõenäolise rikke kohta. Mida vanemaks saavad meie kallid autod, seda tõenäolisemaks see muutub.
![Crybaby Crybaby](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/crybaby.gif)
Poolmaastur:
Põhjus imelihtne. Auklikul teel sõitmisel murdus nivookraani hoova varda ülemine munak. Murdus nii õnnetult, et kraani viskas maksimaalse tõste asendisse. Aga oleks võinud jääda ka keskele või lasta auto täitsa vedrudele - juhuse asi. Eriti lahe oli sõita autoga, millel tagaamordid on maksimaalselt välja surutud ning vedrustust kui sellist enam ei eksisteeri...
Süüdlane:
Viga oli iseenesest lihtne, kuid selle kõrvaldamine tõeline peavalu.
![Crybaby Crybaby](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/crybaby.gif)
![Icon_evil Icon_evil](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_evil.gif)
Lahe oli rauasaega seda poldikönti saagida, sentimeeter korraga.
![Retard Retard](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/retard.gif)
Aga läbi ma selle saagisin ja kahest ühe kokku komplekteerisin. Nüüd toimib jälle
![Icon_cool Icon_cool](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_cool.gif)
Mõned märkused siis töö kohta: munakpolt on kinni 10 mm mutriga, poldi pöörlemist saab vältida 8 mm võtmega munaku serva kantidest kinni hoides. Kui need kandid ümaraks keerate, siis palju õnne. Kui enne teid on maha keeratud, siis veel rohkem palju õnne...
Reguleerimisvarras on kontreeritud 10 mm mutritega, varda keskel olev fikseeritud mutter varda keeramiseks on kah 10 mm. Reguleerimisel pole mõtet munakuid murda, varda päid saab 10 mm võtmega vastu hoida.
Varda plastotsad, mille sees too õnnetu kuulpolt eluneb, on vahetatavad. Keegi hää inimene, kellel on juurdepääs WISsile, võiks anda nüüd nende varuosanumbri - mina oma varrastelt seda ei leidnud...