30-03-2009, 03:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2009, 08:52 PM ja muutjaks oli R129.)
Peab mainima, et SmTihhonovi ja hr Tauno Mõtsa autode jutustused panevad veidike eestlaslikku kadedust varjates kukalt kratsima, sest lugedes neid teemasid tekib küsimus miks ma sellist mitteoriginaal porri aretan, mitte ei aja taga eatut ilu. Aga mis teha, hobujõudude nälg on lihtsalt suurem praegu.
Tõsi tehnika poolest liigub mu SL aina eemale omaaegsest Stuttgarti projekteerimisjoonistest, aga lohutan ennast sellega, et proovin ikka MB varuosi pruukida. Tõsi päris igal pool see ka ei õnnestu. Mootori juhtplokk on ju näiteks mitte schwaablane ning sama juhtub ilmselt ka käigukasti töö organiseerijaga.
Teadupärast on praegu külge aretatud 722.3 tüüpi neljakäiguline. Iseenesest läbilibisemisega probleeme küll pole kuid originaalis käib mootori koormuse edastamine hõeredusega. Kompressor teadupärast on just selle saatanasigitise (hõrendus sisselaskekollektoris) eemaldamiseks, ning seetõttu ei taha kast kohe kuidagi minu auto all töötada. Samas kui kasutan hõrenduse saamiseks kopressori imupoolt - siis on jällegi tulemus vastupidine. Seal on liiga suur hõrendus. Ühesõnaga tulemuseks on kas käigude ülipikk sisse panemine või täielik vastand tugevate löökide näol. Viimane muidugi ei ole hästi tagasillale mõjunud ja seetõttu tuleb uus differ kindlasti muretseda.
Hea juhus viis mind aga programmeeritava käigukasti ajuni, mida mikidemaal tehakse. Lehekülge uurides selgus, et Mercedese kaste küll veel defaultina ei toedata (CAN süsteemide tõttu), kuid üle maailma heade foorumiskaaslaste näol juhatati mind meheni, kes mercedese selle musta kastikesega ilusti liikuma saanud. Tõsi mitte 100 % plug ang play.
Ilmselt olete juba aru saanud, et plaan on paigaldada 722.6 (5 käiguline automaat) oma autole. Kuna sellist kasti on nii alaates 2 liitiristest vabalthingavatest kuni tõsiste momendimontrumitele paigaldatud, siis tuleks valida just nimekirja lõpust. Sõelale jäävad AMG55, SLR, V12 bi turbo, AMG65 ning Maybachi kastid. Esimene evib teadupärast originaalis alates 700 Nm ning rea lõpus olevad ca 1000 Nm. Kuna tegemist on hõbenoolte vaieldamatusse tippu kuuluvate mudelitega, siis võib ka eeldada, et nende varuosade hinnad on meeletud, aga mis teha.
Teoreetiliselt pidavat ka nõrgemad kastid (kasutades programmeeritavt kastiaju) hoopis suuremat pöördemomenti taluma kui originaalis, aga milleks aretama hakata. Seda on antud auto puhul juba küllalt teha saadud.
Kuna seadistamisvõimalusi on peaaegu lõputu (alates temeperatuuri graafikutest, ning lõpetades PVM signaaliga trahvo läbilibisemise protseni kirjutamisest), siis pidi teadjate sõnul kõige raskem kasti seadistamisel olema mercedeselik sujuvuse saavutamine. Raske aga võimalik. Jäängi sellele lootma. Näis millal, aga see suvi tahaks ikka autoga ka natuke rohkem sõita ning kui võimalik siis ka klubiüritustest osa võtta.
Tõsi tehnika poolest liigub mu SL aina eemale omaaegsest Stuttgarti projekteerimisjoonistest, aga lohutan ennast sellega, et proovin ikka MB varuosi pruukida. Tõsi päris igal pool see ka ei õnnestu. Mootori juhtplokk on ju näiteks mitte schwaablane ning sama juhtub ilmselt ka käigukasti töö organiseerijaga.
Teadupärast on praegu külge aretatud 722.3 tüüpi neljakäiguline. Iseenesest läbilibisemisega probleeme küll pole kuid originaalis käib mootori koormuse edastamine hõeredusega. Kompressor teadupärast on just selle saatanasigitise (hõrendus sisselaskekollektoris) eemaldamiseks, ning seetõttu ei taha kast kohe kuidagi minu auto all töötada. Samas kui kasutan hõrenduse saamiseks kopressori imupoolt - siis on jällegi tulemus vastupidine. Seal on liiga suur hõrendus. Ühesõnaga tulemuseks on kas käigude ülipikk sisse panemine või täielik vastand tugevate löökide näol. Viimane muidugi ei ole hästi tagasillale mõjunud ja seetõttu tuleb uus differ kindlasti muretseda.
Hea juhus viis mind aga programmeeritava käigukasti ajuni, mida mikidemaal tehakse. Lehekülge uurides selgus, et Mercedese kaste küll veel defaultina ei toedata (CAN süsteemide tõttu), kuid üle maailma heade foorumiskaaslaste näol juhatati mind meheni, kes mercedese selle musta kastikesega ilusti liikuma saanud. Tõsi mitte 100 % plug ang play.
Ilmselt olete juba aru saanud, et plaan on paigaldada 722.6 (5 käiguline automaat) oma autole. Kuna sellist kasti on nii alaates 2 liitiristest vabalthingavatest kuni tõsiste momendimontrumitele paigaldatud, siis tuleks valida just nimekirja lõpust. Sõelale jäävad AMG55, SLR, V12 bi turbo, AMG65 ning Maybachi kastid. Esimene evib teadupärast originaalis alates 700 Nm ning rea lõpus olevad ca 1000 Nm. Kuna tegemist on hõbenoolte vaieldamatusse tippu kuuluvate mudelitega, siis võib ka eeldada, et nende varuosade hinnad on meeletud, aga mis teha.
Teoreetiliselt pidavat ka nõrgemad kastid (kasutades programmeeritavt kastiaju) hoopis suuremat pöördemomenti taluma kui originaalis, aga milleks aretama hakata. Seda on antud auto puhul juba küllalt teha saadud.
Kuna seadistamisvõimalusi on peaaegu lõputu (alates temeperatuuri graafikutest, ning lõpetades PVM signaaliga trahvo läbilibisemise protseni kirjutamisest), siis pidi teadjate sõnul kõige raskem kasti seadistamisel olema mercedeselik sujuvuse saavutamine. Raske aga võimalik. Jäängi sellele lootma. Näis millal, aga see suvi tahaks ikka autoga ka natuke rohkem sõita ning kui võimalik siis ka klubiüritustest osa võtta.