24-03-2009, 03:40 PM
Edasi tuleb ette võtta salong. Siin on üldpilt enam vähem puhas ja terve, kuid siiski mitmete puudustega. Armatuurlauaga pole eriti palju vaja tegeleda. Siin on kõik komplektne, puidus märkimisväärseid pragusid pole. Auke pole kuhugi puuritud ja piirdume vaid osaliselt valgustuse parandamisega. Ah jaa, esikõlarid on ka katki - plärisevad.
Rohkem tuleb vaeva näha alumise konsooliga. See on ikka väga hullult kriibitud. Ei taha kohe üldse läikida. Kunagi sai kätt harjutatud sõbra Tauno W124 230E pähklipuidu peal. Nüüd julgeb siis enda autot ka poleerima hakata. Kunagi ühte BMW-d ehitades ostsin üldse poest uue konsooli puitplaadi, kuid Mercedes tundub iluvidinate osas nii vaenuliku hinnapoliitikaga, et ei taha torkima hakatagi.
Siis istmed. Lahe on vaadata, kuidas esindusauto on seest kulunud. Kõige rohkem on kulunud ja määrdunud juhiiste. Selle järel kohe tagaiste paremalt küljelt. Samuti uksepolstrid - vasaku esimese ja parema tagumise ukse käepide on läikima kulunud, ülejäänud on korralikud. Ka uste lukud on sama loogika järgi kulunud. Kõrvalistuja poolset esiust on kõige vähem kasutatud ja see käib siiani nagu uuel autol. Ülejäänud nii hästi ei käi. Et siis jah - üldmulje pole kõige hullem, kuid tahab siiski puhastamist ja kohendamist.
Eriti häirib mind juhiiste. Ikkagi pea 500 000 sõitnud. Ta on keskelt päris ära vajunud. Alus on kuidagi vedel (vedrud katki ilmselt) ja istmepolster on võrdlemisi nätsuks ära vajunud. Väsitab pikemal sõidul. Tuleb lahti võtta ja vaadata, mis teha annab.
Käetugi ja kaassõitja iste on rahuldavas korras. Käetoe katkenud servakanti ei hakka ma taastama. Väärikas eas auto juba ning mõned pikaealisuse märgid võivad ju jääda.
Et siis tegudele!
Rohkem tuleb vaeva näha alumise konsooliga. See on ikka väga hullult kriibitud. Ei taha kohe üldse läikida. Kunagi sai kätt harjutatud sõbra Tauno W124 230E pähklipuidu peal. Nüüd julgeb siis enda autot ka poleerima hakata. Kunagi ühte BMW-d ehitades ostsin üldse poest uue konsooli puitplaadi, kuid Mercedes tundub iluvidinate osas nii vaenuliku hinnapoliitikaga, et ei taha torkima hakatagi.
Siis istmed. Lahe on vaadata, kuidas esindusauto on seest kulunud. Kõige rohkem on kulunud ja määrdunud juhiiste. Selle järel kohe tagaiste paremalt küljelt. Samuti uksepolstrid - vasaku esimese ja parema tagumise ukse käepide on läikima kulunud, ülejäänud on korralikud. Ka uste lukud on sama loogika järgi kulunud. Kõrvalistuja poolset esiust on kõige vähem kasutatud ja see käib siiani nagu uuel autol. Ülejäänud nii hästi ei käi. Et siis jah - üldmulje pole kõige hullem, kuid tahab siiski puhastamist ja kohendamist.
Eriti häirib mind juhiiste. Ikkagi pea 500 000 sõitnud. Ta on keskelt päris ära vajunud. Alus on kuidagi vedel (vedrud katki ilmselt) ja istmepolster on võrdlemisi nätsuks ära vajunud. Väsitab pikemal sõidul. Tuleb lahti võtta ja vaadata, mis teha annab.
Käetugi ja kaassõitja iste on rahuldavas korras. Käetoe katkenud servakanti ei hakka ma taastama. Väärikas eas auto juba ning mõned pikaealisuse märgid võivad ju jääda.
Et siis tegudele!
Terve aasta poole aastaga