24-03-2009, 03:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2009, 11:52 PM ja muutjaks oli Sm.Tihhonov.)
Jätkates musta Mercedes-Benz päevikut.
Kuna aprillis võiks juba ülevatusele minna, siis olen alustanud auto elustamist. Terve talve ühe koha peal seisnud Mercedesel oli selle kevade suhtes muidugi oma arvamus. Aku ei tahntud voolu sisse võtta, veerem oli kinni kuivanud ja üldse tundis vanur end garaazis piisavalt mugavalt, et mitte alluda. Viimaks otsisin välja pöidlajämedused akukaablid ning ühendasin talle järele V12 jõujaama. Mercedes mõistis, et see mäng on kaotatud ning võttis alistunult elu sisse.
Tolmune loom aeti õue päikse kätte, et teha kiire ülevaatus ja koostada kevadine tööde järjekord.
Väljast häirivad mind mõningad iluvead. Esiteks on tagumise stange otsaliist vastikult roostes. Omal ajal esistange liiste vahetades jätsin selle tegemata. Põhjus on lihtne - aeg on näidanud, et lahti võttes tuleb osta enamus tüübleid ja muu mant kõik uus. Tookord ei jätkunud jõudu selleks projektiks ja nii ta jäi.
Siis on probleemne esimene tuuleklaas. Pragusid pole, kuid klaas on hullult täksitud. Uue klaasi panek oleks olnud lihtne, kuid omal ajal jäi ta sellepärast tegemata, et ka klaasi ümbritevad kroomliistud on kivirahe all totaalselt tuhmunud. Nagu kogu ülejäänud esiosagi oli. Aga see liist polnud üldse odav detail ja nii ta tegemata jäi.
Sel talvel olen viimaks poes ära käinud ja kõik eeldused auto välimuse lõplikuks korrastamiseks on loodud
Ühtlasi tahavad värvida A-piilarid. Oleks ju rumalus panna uued klaasiliistud ja uus esiklaas kõrvuti tuhmunud ja täksitud värviga. Vasakult pildilt on ka näha, kuidas klaasiliist ikka üldse kohe enam ei sära.
Kuna aprillis võiks juba ülevatusele minna, siis olen alustanud auto elustamist. Terve talve ühe koha peal seisnud Mercedesel oli selle kevade suhtes muidugi oma arvamus. Aku ei tahntud voolu sisse võtta, veerem oli kinni kuivanud ja üldse tundis vanur end garaazis piisavalt mugavalt, et mitte alluda. Viimaks otsisin välja pöidlajämedused akukaablid ning ühendasin talle järele V12 jõujaama. Mercedes mõistis, et see mäng on kaotatud ning võttis alistunult elu sisse.
Tolmune loom aeti õue päikse kätte, et teha kiire ülevaatus ja koostada kevadine tööde järjekord.
Väljast häirivad mind mõningad iluvead. Esiteks on tagumise stange otsaliist vastikult roostes. Omal ajal esistange liiste vahetades jätsin selle tegemata. Põhjus on lihtne - aeg on näidanud, et lahti võttes tuleb osta enamus tüübleid ja muu mant kõik uus. Tookord ei jätkunud jõudu selleks projektiks ja nii ta jäi.
Siis on probleemne esimene tuuleklaas. Pragusid pole, kuid klaas on hullult täksitud. Uue klaasi panek oleks olnud lihtne, kuid omal ajal jäi ta sellepärast tegemata, et ka klaasi ümbritevad kroomliistud on kivirahe all totaalselt tuhmunud. Nagu kogu ülejäänud esiosagi oli. Aga see liist polnud üldse odav detail ja nii ta tegemata jäi.
Sel talvel olen viimaks poes ära käinud ja kõik eeldused auto välimuse lõplikuks korrastamiseks on loodud
Ühtlasi tahavad värvida A-piilarid. Oleks ju rumalus panna uued klaasiliistud ja uus esiklaas kõrvuti tuhmunud ja täksitud värviga. Vasakult pildilt on ka näha, kuidas klaasiliist ikka üldse kohe enam ei sära.
Terve aasta poole aastaga