13-03-2009, 03:35 PM
jansa Kirjutas:Noh, autode võrdlemisel on palju kriteeriumeid. Kui panna kõrvuti võrrimootori, kaltsusisu, kepikasti ja neegriakendega ajalooline auto ja 'täislaks' samasuguse ajalooga auto, läheb kaalukauss viltu kindlasti.
Antud juhtumil, Eesti kontekstis, on sellel 126-l tuntav edumaa hoolimata oma 'ebatäiusest'
Muust- teab keegi, kuhu maale need AAA ja AAK numbrid jooksid? Mul on ka kuuri all üks AAK, täpsema ajalooga pole kursis, auto toodud Eestisse 94 ja kindlasti mitte uuena. Kui selguks, et väärib originaalina taastamist, muudaks praeguseid plaane. Veel saaks
Nii palju, kui kursis olen, siis Eesti kontekstis kõikide lisadega autosid ei tellitagi. Võetakse parim pakkumine ja reeglina on see ikka nõrga mootoriga ja kõikide hädavajalike lisadega, mitte millegagi priiskamata. Rootsis ntx, sai suursaadik tavalise esiveolise audi
![Retard Retard](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/retard.gif)
![Eusa_shhh Eusa_shhh](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_shhh.gif)