03-04-2006, 11:37 AM
Nii, nüüd on jälle natuke aega mööda läinud ja üht-teist korda saadetud.
Peale ülemise kompoti vahetust saime auto jälle töökorda - algselt pakutud 5 tunnist tööst sai 5 pikka tööpäeva ja koos ta oligi.
Et vahetatud said siis nukvõllid, nookurid, tõukurid, pihustid, pritsungipea ja kõik tihendid, mis kuskile vaja olid said ka uued.
Mootor hakkas tööle, kuid viimase aja probleem oli aju, mis mingil hetkel lakkas töötamast. Praeguse seisuga see viga kõrvaldatud ja asi töötab nagu päris.
Surved said ka ära mõõdetud ja kõik olid seal 13.5-14 vahel - et siis minu arvates väga hea iseenesest.
Suvine veljeprobleem on ka lahendatud, nüüd siis 16" monoblocki meenutusega mõnusa randiga velg olemas ja ootamas sõitmist.
Lahendust vajab veel tagavedrude vahetus, esiklaas ja teiste klaaside toonimine. Keredefektid saab ka kõrvaldatud, siis võib juba asja enamvähem valminuks nimetada.
Eks kunagi veel ka pildimaterjali autost
Peale ülemise kompoti vahetust saime auto jälle töökorda - algselt pakutud 5 tunnist tööst sai 5 pikka tööpäeva ja koos ta oligi.
Et vahetatud said siis nukvõllid, nookurid, tõukurid, pihustid, pritsungipea ja kõik tihendid, mis kuskile vaja olid said ka uued.
Mootor hakkas tööle, kuid viimase aja probleem oli aju, mis mingil hetkel lakkas töötamast. Praeguse seisuga see viga kõrvaldatud ja asi töötab nagu päris.
Surved said ka ära mõõdetud ja kõik olid seal 13.5-14 vahel - et siis minu arvates väga hea iseenesest.
Suvine veljeprobleem on ka lahendatud, nüüd siis 16" monoblocki meenutusega mõnusa randiga velg olemas ja ootamas sõitmist.
Lahendust vajab veel tagavedrude vahetus, esiklaas ja teiste klaaside toonimine. Keredefektid saab ka kõrvaldatud, siis võib juba asja enamvähem valminuks nimetada.
Eks kunagi veel ka pildimaterjali autost
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868