13-01-2009, 11:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2009, 11:05 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Uuel aastal uue hooga....
Jätkub remont....
Seekord küll varuosaauto osandamisega - alumised tagaõõtsad sai nädalivahetusel maha keeratud, et neisse uued puksid sisse pressida. Selle tegevuse käigus selgus huvitav tõsiasi - varuosaautol on all miskised huvitavad punased vedrud. MB enda koodi neilt leida ei õnnestunud, kuid mingi kood siiski.
Oskab keegi öelda, mida kujutavad endast vedrud, mille peale on kirjutatud nii:
THEMA -- W124T HA 22/88.
Kiire guugeldus ei andnud mitte midagi mõistlikku peale teadmise, et sellenimeline valmistaja on olemas.
Miks uurin - meite säästukal on tagavedrud suhteliselt nirud. Kuna ees on vedrud vahetatud, siis on tahtmine ka taga vedrud vahetada. Samas uusi osta nagu ei tahaks, kui teine komplekt spiraale olemas on. Kooner, nagu ma olen...![Icon_redface Icon_redface](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_redface.gif)
Aga enne proovimist tahaks kindel olla, et ma ei keera alla mingeid übermadaldusvedrusid, mis autot veel 75 mm madaldavad. Mäletete, ma olen mugavuse, mitte sportlikkuse austaja.
Oskab keegi kosta, mis vedrud need mul laual seisavad.
Lõpetuseks suured tänud Joonasele, et viitsis mu tagarattalaagrid ja silikoonpuksid ära vahetada. Tõsi küll, ta lubas järgmise silikoonpukside vahetussooviga ta ukse taha ilmuja kuu tagaküljele saata, kui rumm auto küljes pole... Auto all olevat seda tööd lihtne teha, kuid pressi all hulka keerulisem. Mine tea...
Ahjaa, kui kellegi vedeleb kahe või kolme sälguga vedrualuseid kumme, tagavedrudele, siis neid võib mulle pakkuda. Varuosaauto alt tulid välja ühe sälguga ja minu arusaamist mööda on ka meite säästukal samad. Aga oleks kena, kui esi- ja tagaots oleksid samal kõrgusel ka ilma nivoo abita. Aga selleks on vaja autu saba paar cm tõsta... Kui ma oma vanu vedrusid pean pruukima, siis neile on kohe kindlasti paksemaid patju vaja.
Jätkub remont....
Seekord küll varuosaauto osandamisega - alumised tagaõõtsad sai nädalivahetusel maha keeratud, et neisse uued puksid sisse pressida. Selle tegevuse käigus selgus huvitav tõsiasi - varuosaautol on all miskised huvitavad punased vedrud. MB enda koodi neilt leida ei õnnestunud, kuid mingi kood siiski.
Oskab keegi öelda, mida kujutavad endast vedrud, mille peale on kirjutatud nii:
THEMA -- W124T HA 22/88.
Kiire guugeldus ei andnud mitte midagi mõistlikku peale teadmise, et sellenimeline valmistaja on olemas.
Miks uurin - meite säästukal on tagavedrud suhteliselt nirud. Kuna ees on vedrud vahetatud, siis on tahtmine ka taga vedrud vahetada. Samas uusi osta nagu ei tahaks, kui teine komplekt spiraale olemas on. Kooner, nagu ma olen...
![Icon_redface Icon_redface](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_redface.gif)
Aga enne proovimist tahaks kindel olla, et ma ei keera alla mingeid übermadaldusvedrusid, mis autot veel 75 mm madaldavad. Mäletete, ma olen mugavuse, mitte sportlikkuse austaja.
Oskab keegi kosta, mis vedrud need mul laual seisavad.
Lõpetuseks suured tänud Joonasele, et viitsis mu tagarattalaagrid ja silikoonpuksid ära vahetada. Tõsi küll, ta lubas järgmise silikoonpukside vahetussooviga ta ukse taha ilmuja kuu tagaküljele saata, kui rumm auto küljes pole... Auto all olevat seda tööd lihtne teha, kuid pressi all hulka keerulisem. Mine tea...
Ahjaa, kui kellegi vedeleb kahe või kolme sälguga vedrualuseid kumme, tagavedrudele, siis neid võib mulle pakkuda. Varuosaauto alt tulid välja ühe sälguga ja minu arusaamist mööda on ka meite säästukal samad. Aga oleks kena, kui esi- ja tagaots oleksid samal kõrgusel ka ilma nivoo abita. Aga selleks on vaja autu saba paar cm tõsta... Kui ma oma vanu vedrusid pean pruukima, siis neile on kohe kindlasti paksemaid patju vaja.