28-10-2008, 11:43 AM
Mõned pildid siis vahepealsest arengust. Enne mootori laiali laskmist sai korralik cooler tehtud. Toorikuks BMW radiaator (Laki Autost) - spetsialist keevitas otsakaaned külge koos vajalike torude ja nipplitega. Pole arvutusi teinud ja mõõtmisi korraldanud kuid usun et jahutab hästi. Eks siis kui mootor juba täistöökorras saab temp enne ja pärast laadimist mõõta ning järeldused teha.
Sai ka uus jahutusradiaator ostetud kuna vana andis saba.
Siin siis on väike galerii minu töödest septembris ja augustis koos paljude uute osadega. Igatahes 16 küünalt, tihendid, kolvid, plokk, üks klapp ja selle sooveldamine ning muidugi AEG mis selleks läks - huuh, jubedalt võttis ikka aega (mootr maha - mootor lahti - juppide hankimine - mootor kokku (krt 4 õhtut vist) - mootor peale)
AMG Enigne
Peale erinevate arvamuste (NGK tehas, spetsialistid Soomest, Kleemani Colorado "osakond" jne) ära kuulamist sai selgeks, et süütenurk oli mitte kõige parem sellele mootorile. Egas midagi, tuli ise "tuunima" hakata, et auto vähemalt sõitma saaks. Kolm õhtut ning R230 SL55 olid märksõnad koos vajaliku (lindistus)seadmetega ja tulemuseks olid 6 A4 paberit kus kirjas süütenurk, laaderõhk ning mootori pööre. Exceli abiga sai siis mingisugune tabel kokku klopsitud ning see ka teatud tegelastele ette näidatud. Arvati, et täitsa sobib kuid boosti ei soovitatud ikkagi eriti anda, enne kui täpne dyno koos seadistamisega seljataga on.
Siin ka kaks telefoniga tehtud videod. Esimeses siis üle 70% gaasi küll ei antud (kõrva taga on meeles, Kleemanni tehniku soovitus mitte eriti boosti anda).
Igatahes pill liigub kuid mitte eriti hästi praegu - käigukast annab ilmselt varsti saba (kuigi on 600se oma) kuid linnas on tore gaasiga kurvides korrigeerida. Jube järsk on ikka madalalt.
YouTube - R129 vs E270 CDI
YouTube - R129 AMG (500+hp) part 2
Sai ka uus jahutusradiaator ostetud kuna vana andis saba.
Siin siis on väike galerii minu töödest septembris ja augustis koos paljude uute osadega. Igatahes 16 küünalt, tihendid, kolvid, plokk, üks klapp ja selle sooveldamine ning muidugi AEG mis selleks läks - huuh, jubedalt võttis ikka aega (mootr maha - mootor lahti - juppide hankimine - mootor kokku (krt 4 õhtut vist) - mootor peale)
AMG Enigne
Peale erinevate arvamuste (NGK tehas, spetsialistid Soomest, Kleemani Colorado "osakond" jne) ära kuulamist sai selgeks, et süütenurk oli mitte kõige parem sellele mootorile. Egas midagi, tuli ise "tuunima" hakata, et auto vähemalt sõitma saaks. Kolm õhtut ning R230 SL55 olid märksõnad koos vajaliku (lindistus)seadmetega ja tulemuseks olid 6 A4 paberit kus kirjas süütenurk, laaderõhk ning mootori pööre. Exceli abiga sai siis mingisugune tabel kokku klopsitud ning see ka teatud tegelastele ette näidatud. Arvati, et täitsa sobib kuid boosti ei soovitatud ikkagi eriti anda, enne kui täpne dyno koos seadistamisega seljataga on.
Siin ka kaks telefoniga tehtud videod. Esimeses siis üle 70% gaasi küll ei antud (kõrva taga on meeles, Kleemanni tehniku soovitus mitte eriti boosti anda).
Igatahes pill liigub kuid mitte eriti hästi praegu - käigukast annab ilmselt varsti saba (kuigi on 600se oma) kuid linnas on tore gaasiga kurvides korrigeerida. Jube järsk on ikka madalalt.
YouTube - R129 vs E270 CDI
YouTube - R129 AMG (500+hp) part 2