23-09-2008, 02:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-09-2008, 02:22 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kuu aega möödunud, nigu nätaki.
Loomulikult hakkab autoga sõitmisel üht-teist järele andma. Kui seni on probleemid olnud pigem sellised pisikesed, siis nüüd on hakanud pead tõstma suuremad probleemid.
Lõpuks kogesin siis minagi seda diselistide analoogi küünlajuhtme probleemile. Ehk katkes pihustitoru. Loomulikult 4. oma, mida mitte kusagil enam riiulis pole. Sai küsitud siit ja sealt, kuid igal pool oli vastuseks "ei ole". Uus maksab 751 eeku pluss karumõmm. Seda siis Silberi letis.
Test-Remi poistel olid olemas esimesed kolm... Vaene aeg, lasin siis sellest ringi painutada. Õnneks on kõik torud ühepikkused, lihtsalt painded on teised. Hind oli täitsa soodne, vaid 200 eeku koos painutamisega (vana järgi). Kogu komplekti oleks saanud tonniga. Aga kooner lõi minus välja ja otsustasin vahetada vaid lekkiva toru - mine tea, kui kauaks seda masinat meil on.
Aga palju kurvem on lugu tagavedrustusega. Seda ma teadsin niigi, et enamus pukse on loksuga. Nüüd on siis selgunud, et kolisevad ka sillatala puksid ja mis kõige hirmsam - nivoopadjad on majast lahkunud. Igatahes on sõita ebameeldiv - vedrustus töötab vaid ühtepidi (ehk siis vedrutab välja). Sissepoole käib ainult vähekene. Asi pole veel nii hull, nagu meie varuosamasinal, millel sissepoole vedrutamine piirdus vaid rehvidega, kuid ega palju enam puudu pole.
Nüüd mõtlemegi, kas tasub teha ühekorraga kõik korda ja elada see rahaline matakas üle (me räägime siinkohal ikkagi viiekohalisest numbrist) või hankida järgmine...
Loomulikult hakkab autoga sõitmisel üht-teist järele andma. Kui seni on probleemid olnud pigem sellised pisikesed, siis nüüd on hakanud pead tõstma suuremad probleemid.
Lõpuks kogesin siis minagi seda diselistide analoogi küünlajuhtme probleemile. Ehk katkes pihustitoru. Loomulikult 4. oma, mida mitte kusagil enam riiulis pole. Sai küsitud siit ja sealt, kuid igal pool oli vastuseks "ei ole". Uus maksab 751 eeku pluss karumõmm. Seda siis Silberi letis.
Test-Remi poistel olid olemas esimesed kolm... Vaene aeg, lasin siis sellest ringi painutada. Õnneks on kõik torud ühepikkused, lihtsalt painded on teised. Hind oli täitsa soodne, vaid 200 eeku koos painutamisega (vana järgi). Kogu komplekti oleks saanud tonniga. Aga kooner lõi minus välja ja otsustasin vahetada vaid lekkiva toru - mine tea, kui kauaks seda masinat meil on.
Aga palju kurvem on lugu tagavedrustusega. Seda ma teadsin niigi, et enamus pukse on loksuga. Nüüd on siis selgunud, et kolisevad ka sillatala puksid ja mis kõige hirmsam - nivoopadjad on majast lahkunud. Igatahes on sõita ebameeldiv - vedrustus töötab vaid ühtepidi (ehk siis vedrutab välja). Sissepoole käib ainult vähekene. Asi pole veel nii hull, nagu meie varuosamasinal, millel sissepoole vedrutamine piirdus vaid rehvidega, kuid ega palju enam puudu pole.
Nüüd mõtlemegi, kas tasub teha ühekorraga kõik korda ja elada see rahaline matakas üle (me räägime siinkohal ikkagi viiekohalisest numbrist) või hankida järgmine...