09-09-2008, 05:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2008, 05:21 PM ja muutjaks oli R129.)
Kahtlused olid juba mootori peale tõstmisel: esimene kiirendus ja õlivarras lehdas karteri surve tõttu lihtsalt minema. Asjaosalised käisid välja kohe hulga teooriaid liiga suurest kiirendusest ning jumal teab millest - alates mootori loodis olekuga ning lõpetades karterikaane vaheseinte vajadusest. Egas midagi sõidame edasi - asi läks hullemaks. Pedaali muljudes ilmus juba sinist suitsu tahavaatepeeglisse. Lõpuks hakkas juba õhufiltri avast sinist suitsu välja ajama kui peale kiirendust gaasi maha võtsid.
Igatahes sõber mõõteriist andis aimu miks auto sisselaskes hulga õli oli ning mootor puterdas ja karteris surve oli.
Pill oli hõredam kui mingi vana sapaka mootor - täiesti kohvi noh.
Egas midagi - hasardist sai kella 7ni hommikul möllatud ja kõik lahti kistud. Pilt ei olnud ilus
Kõik kolvid/küünlad nii lõhkised muidugi ei olnud kuid pahadus oli ikka suur.
Ütleme nii, et ühel mu sõbral on nüüd reaalselt oma kontoris tuhatoos mille Silberist võib 13+ kiloga osta. Päris mitmed on veel tasuta saadaval, kes tahab
Tegelikult on asi naljast kaugel - plokk koos kolbidega maksab 240 kilo - kolb ise palvetamise ning lunimise teel on võimalik ka 9000 eest lunastada. Lisa juurde veel 16 küünalt kõiksugu tihendid, üks kõver väljalaskeklapp ja TÖÖ/AEG - esialgu tundub, et minu rahakotile on see mission impossible .
Lohutuseks - ebays oli vahepealt terve mootor müüa http://cgi.ebay.de/Mercedes-Motor-5-5l-B....m14.l1318
Saksamaal pidavat ka veel üks firma olema kas neid plokke taasab - tegemist siis AL plokiga kus pinnakihilt on AL välja "söövitatud" ning allesjäänud SI omab siis häid libisemist.
Teine võimalus panna terasest hülsid ning tellida custom kolvid. Olen mõne kolvifirmaga suhelnud kuid ühest suust öeldakse, et mees otsi enne viga üles miks selline asi juhtus - viga ei ole kolvis vaid plahvatuses. Sellesti hoolimata on uute mitteoriginaal kolvide muretsemine suht raske - mõõt on selline värdjalik lihtsalt nii bore, compression height kui pin jne.
Eks nüüd tuleb "süüdlast" otsida (olen seda juba viimased kuu aega teinud), aga fakt on, et misk kuradi suur jõud on seda kolbi ikka peksnud.
Igatahes sõber mõõteriist andis aimu miks auto sisselaskes hulga õli oli ning mootor puterdas ja karteris surve oli.
Pill oli hõredam kui mingi vana sapaka mootor - täiesti kohvi noh.
Egas midagi - hasardist sai kella 7ni hommikul möllatud ja kõik lahti kistud. Pilt ei olnud ilus
Kõik kolvid/küünlad nii lõhkised muidugi ei olnud kuid pahadus oli ikka suur.
Ütleme nii, et ühel mu sõbral on nüüd reaalselt oma kontoris tuhatoos mille Silberist võib 13+ kiloga osta. Päris mitmed on veel tasuta saadaval, kes tahab
Tegelikult on asi naljast kaugel - plokk koos kolbidega maksab 240 kilo - kolb ise palvetamise ning lunimise teel on võimalik ka 9000 eest lunastada. Lisa juurde veel 16 küünalt kõiksugu tihendid, üks kõver väljalaskeklapp ja TÖÖ/AEG - esialgu tundub, et minu rahakotile on see mission impossible .
Lohutuseks - ebays oli vahepealt terve mootor müüa http://cgi.ebay.de/Mercedes-Motor-5-5l-B....m14.l1318
Saksamaal pidavat ka veel üks firma olema kas neid plokke taasab - tegemist siis AL plokiga kus pinnakihilt on AL välja "söövitatud" ning allesjäänud SI omab siis häid libisemist.
Teine võimalus panna terasest hülsid ning tellida custom kolvid. Olen mõne kolvifirmaga suhelnud kuid ühest suust öeldakse, et mees otsi enne viga üles miks selline asi juhtus - viga ei ole kolvis vaid plahvatuses. Sellesti hoolimata on uute mitteoriginaal kolvide muretsemine suht raske - mõõt on selline värdjalik lihtsalt nii bore, compression height kui pin jne.
Eks nüüd tuleb "süüdlast" otsida (olen seda juba viimased kuu aega teinud), aga fakt on, et misk kuradi suur jõud on seda kolbi ikka peksnud.