09-09-2008, 05:17 PM
Mis siis suvel ka juhtunud on! Krt pole ühelegi klubiüritusele oma autoga jõudnud - põhjused on siin:
Jahutusradiaator lõpetas lepingu - kuumus ja aeg olid oma teinud ning seetõttu plastikosa ka ära murdus. Egas midagi uus vaja osta ju. Samuti on vahepeal intercooler valmis saanud. Kasutasin BMW jahutusradiaatorit (ostsin Lakiautost) - ning lasin sinna alumiiniumist vannid külge keevitada.
Suurus on ca (60-70) % jahusradiaatori pindalast. Asub ta siis kliimasüsteemi radiaatori asemel - valisin sellise mõõdu, et saaks originaal ventilaatoreid (2 x elektrilised) kasutada - kõik mahtus ilusti ära. Ning tundub, et toimetab hästi - isegi paremini kui originaal SL55 cooleri süsteem, sest sisselaske temp on madalam.
Juurde sai ka mitu lõdvikut ning difusoor ostetud - originaalis on mul ju suur elektri ventilaator - kuid nüüd kasutan sellist mis rihmaratta külge kinnitub.
Auto liikus vahepeal üllatavalt hästi - esimesed kiirendused MÄRJAL pinnatud teel ja ütleme nii, et 120 km/h pealt sai ka veel kolmnurga põlema. Kuival asfaldil loomulikult oli kõvasti lihtsam sõita ja ei pidanud niipalju "mõtlema".
Eks see kõik oli jälle selleks et midagi saaks peeti minna.
Jahutusradiaator lõpetas lepingu - kuumus ja aeg olid oma teinud ning seetõttu plastikosa ka ära murdus. Egas midagi uus vaja osta ju. Samuti on vahepeal intercooler valmis saanud. Kasutasin BMW jahutusradiaatorit (ostsin Lakiautost) - ning lasin sinna alumiiniumist vannid külge keevitada.
Suurus on ca (60-70) % jahusradiaatori pindalast. Asub ta siis kliimasüsteemi radiaatori asemel - valisin sellise mõõdu, et saaks originaal ventilaatoreid (2 x elektrilised) kasutada - kõik mahtus ilusti ära. Ning tundub, et toimetab hästi - isegi paremini kui originaal SL55 cooleri süsteem, sest sisselaske temp on madalam.
Juurde sai ka mitu lõdvikut ning difusoor ostetud - originaalis on mul ju suur elektri ventilaator - kuid nüüd kasutan sellist mis rihmaratta külge kinnitub.
Auto liikus vahepeal üllatavalt hästi - esimesed kiirendused MÄRJAL pinnatud teel ja ütleme nii, et 120 km/h pealt sai ka veel kolmnurga põlema. Kuival asfaldil loomulikult oli kõvasti lihtsam sõita ja ei pidanud niipalju "mõtlema".
Eks see kõik oli jälle selleks et midagi saaks peeti minna.