19-08-2008, 11:53 AM
Nii. Siinkohal siis selgitus neile, kes arvavad Sauga teema lugemise järel, et me hr. Lõokesega striitreissisime pühapäevaõhtusel Pärnu maanteel. Ei, seda me ei teinud. Lihtsalt mina olin trop...
...i otsas, kuna keegi
jättis koonerdamistuhinas kütuse jämefiltri vahetamata enne rajapäeva. Tagantjärele täiesti loll tegu - rajal saab ju auto vatti, kütus loksub tavapärasest rohkem ja seega keerutab ka aastakümnetega paaki sadestunud sodi üles. Kuna filtris on paratamatult midagi juba ees, siis pole imestada, et lõpuks auto käia ei taha ja õhku peenfiltrisse kipub pumpama.
Loll on loll olla.
Mul oli tegelikult isegi kaasas uus filter ja selle vahetus oleks võtnud mitte rohkem, kui veerand tundi. Aga tekkis mingi ajukramp ja täiesti asjatult sai paagisõela (äkki polegi säästumudelil seda?) süüdistatud ning kütusetorud omavahel vahetatud.
Filtrivahetuse asemel hääletasime Lõokestele sappa ja harjutasime pukseerimist. Krt, see on juba teine kord viimase kuue aasta jooksul, kus ma olen sunnitud tropi otsas troppi mängima![Icon_redface Icon_redface](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_redface.gif)
![Icon_mad Icon_mad](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_mad.gif)
![Icon_mad Icon_mad](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_mad.gif)
Pika jutu lühike kokkuvõte: kui teil on kahtlus, vahetage jämefilter. Kui teil kahtlusi ei ole aga tulemas on mingi üritus, siis vahetage ikkagi kütuse jämefilter - meie kütused on, mis nad on. Rääkigu kütusemüüjad, mida tahavad.
Aga hea uudis on kah - nimelt on pihustiotste vahetamise järel kiirendus parem. Kui enne kulus sajani kiirendamiseks 22 sekundit, siis nüüd 21
Ja seekordsel mõõtmisel oli auto koorem pea sajaviiekümne kilo võrra suurem. Nagu me teame, on kiirendusautodel iga gramm arvel![Unibrow Unibrow](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/unibrow.gif)
Väike infokilluke veel: olgu auto kuitahes kehva ja sõitja oskamatu, kuid plastmassist Rotexite asemel esirehvidega võrdsete miseliinidega sõitmisel on vahe ikka tuntav. Kui Rapla kardirajal (ja teinekord ka liikluses
) on kulumis- ja pidamatuskindlad Rotexid esinenud selliste alatult pidamist kaotavate tsõõridena, siis Saugal oli lausa lust sõita - auto allus ilusti juhtimisele. Esimesed ja tagumised rattad allusid samadele füüsikaseadustele ja ka reageerisid sarnaselt.
...i otsas, kuna keegi
![Icon_redface Icon_redface](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_redface.gif)
Loll on loll olla.
![Crybaby Crybaby](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/crybaby.gif)
Filtrivahetuse asemel hääletasime Lõokestele sappa ja harjutasime pukseerimist. Krt, see on juba teine kord viimase kuue aasta jooksul, kus ma olen sunnitud tropi otsas troppi mängima
![Icon_redface Icon_redface](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_redface.gif)
![Icon_mad Icon_mad](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_mad.gif)
![Icon_mad Icon_mad](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_mad.gif)
Pika jutu lühike kokkuvõte: kui teil on kahtlus, vahetage jämefilter. Kui teil kahtlusi ei ole aga tulemas on mingi üritus, siis vahetage ikkagi kütuse jämefilter - meie kütused on, mis nad on. Rääkigu kütusemüüjad, mida tahavad.
Aga hea uudis on kah - nimelt on pihustiotste vahetamise järel kiirendus parem. Kui enne kulus sajani kiirendamiseks 22 sekundit, siis nüüd 21
![Icon_biggrin Icon_biggrin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Unibrow Unibrow](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/unibrow.gif)
Väike infokilluke veel: olgu auto kuitahes kehva ja sõitja oskamatu, kuid plastmassist Rotexite asemel esirehvidega võrdsete miseliinidega sõitmisel on vahe ikka tuntav. Kui Rapla kardirajal (ja teinekord ka liikluses
![Icon_redface Icon_redface](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_redface.gif)
![Eusa_dance Eusa_dance](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_dance.gif)