12-08-2008, 04:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-08-2008, 04:17 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Eks nende mersudega ole meil muudki veetud. Põhku, heina, sõnnikut, saepuru, kõiksugu ehitusmaterjale, koristusprahti... Selleks ta ju hangitud saigi! Ning minu suureks meeleheaks on automaatkastiga MB võimeline täiesti edukalt põksi käima tõmbama. Manuaaliga see kuigi hästi ei tahtnud õnnestuda, ikka kraapsas ratta ringi...
Täna sai siis teoks tehtud ammune ähvardus ja Test-Remi poisid keerasid külge uued pihustiotsad. Ühtlasi mõõdeti ära surved. Tulemus oli üsna üllatav: kolmanda ja neljanda silindri surve oli tõusnud, olles nüüd üle 25. Kaks aastat tagasi oli surve ühtlasem, igas potis 22... Aga eks mootor on kulunud, sellest ei pääse kuhugi. Kui tööd sisse andes rääkisime ka võimalikust ketivahetusest nende juures, siis autot mulle tagasi andes arvati, et vist ikka ei tasu seda teha. Vähemalt mitte enne mootoriremonti. Samal arvamusel olin ka ise...
Eile sai ka järjekordne õlivahetus tehtud. Seekord siis 11+ kkm ja õli oli kulunud kolmandik normist. Pole paha. Eriti arvestades tänamõõdetud surveid... Kuigi, õli on üsna paks poolsünt 15W40, mis ilmselt püsib ka hõredamas masinas sees. Aga hea tunne ikkagi - üle hulga aja masin, millele ei pea juurde valama. Ja seda 538 kkm odonäidu juures
Sai ennetava tööna ka peaülekande õli ära vahetatud. See,mis seal tvälja voolas, meenutas pigem kehvemat sorti mett, kui hüpoidülekande õli... Ja vähe oli seda kah, nii pool liitrit vaid. Kuna leket polnud, siis ilmselt oli too õli seal väga kogenud. Kes teab, ehk mäletas veel Hansugi...
Täna sai siis teoks tehtud ammune ähvardus ja Test-Remi poisid keerasid külge uued pihustiotsad. Ühtlasi mõõdeti ära surved. Tulemus oli üsna üllatav: kolmanda ja neljanda silindri surve oli tõusnud, olles nüüd üle 25. Kaks aastat tagasi oli surve ühtlasem, igas potis 22... Aga eks mootor on kulunud, sellest ei pääse kuhugi. Kui tööd sisse andes rääkisime ka võimalikust ketivahetusest nende juures, siis autot mulle tagasi andes arvati, et vist ikka ei tasu seda teha. Vähemalt mitte enne mootoriremonti. Samal arvamusel olin ka ise...
Eile sai ka järjekordne õlivahetus tehtud. Seekord siis 11+ kkm ja õli oli kulunud kolmandik normist. Pole paha. Eriti arvestades tänamõõdetud surveid... Kuigi, õli on üsna paks poolsünt 15W40, mis ilmselt püsib ka hõredamas masinas sees. Aga hea tunne ikkagi - üle hulga aja masin, millele ei pea juurde valama. Ja seda 538 kkm odonäidu juures
Sai ennetava tööna ka peaülekande õli ära vahetatud. See,mis seal tvälja voolas, meenutas pigem kehvemat sorti mett, kui hüpoidülekande õli... Ja vähe oli seda kah, nii pool liitrit vaid. Kuna leket polnud, siis ilmselt oli too õli seal väga kogenud. Kes teab, ehk mäletas veel Hansugi...