04-08-2008, 07:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2008, 08:58 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kirjutame taas natuke säästukast.
Sõidab endiselt. Võrreldes SELliga muidugi laisalt, lärmakalt ja ujuvalt (krdi tagasillapuksid...:flaming, aga pidevalt.
Eelmise aasta lõpul tõi jõuluvana Valeo raamita kojamehe. Tookord sai hoolega kataloogist näpuga järge aetud ja selle soovituse alusel ka luud valitud. Osutus nii 2 cm liiga pikaks... Nüüd ilmnes sama teema ka SELli kojameestega - jälle on Valeo raamita luuad nii cm jagu liiga pikad:flaming:
Kas valetab kataloog ainult mulle või ongi vaja katoogi näidatavast cm jagu lühemad riiulist valida? On kellelgi sarnaseid kogemusi?
Aga pühib Valeo poole aasta järel sama hästi (või isegi paremini), kui uuena:cool_rsvd:
Tobedast urisemisest pole ikka veel lahti saanud, kuigi torusid on saanud üskjagu pingutada ja nihutada ja mõnda isegi painutada. Hakkab tunduma, et ventkopsik ise on kas lahti või katki...:boom: Egas midagi, kannatame edasi, raadiot kannatab ka kõvemaks keeratailly:
Huvitav tähelepanek: minu tühja Respo järelvedamsiel on kütusekulu 9+ l/100 km, kuid sama käru nii paarisajakilose portedeni ulatuva koormaga võtab vaid 8 l/100 km. Sõidstiil on sama, marsruut kah... Sama asja kahtlustasin ka varem, kuid kütuse mõõteturbiin on minu kahtlusi kinnitanud. Naljaks, kuid samas arusaadav - universaalkerega autol on alati keeris taga ja haagise ported ilmselt tekitavad tuntava takistuse. Kuigi pooleteisttonnise auto taga seda haagist ei tunne küll. Varem väiksemate autodega ikka oli tunda, kui veokas vastu tuli. Nüüd enam mitte...
Veel huvitavat laiast maailmast. Nagu mõned juba teavad, on mul varuosadeks samasugune valge. Talvel sai selle küljest vasak tagauks kasutusse võetud, kuna oli vähem roostes. Tookord ei viitsinud reguleerimisega eriti jännata ja korralikult sulguma ma teda ei saanudki. Ikka tuli prõmmida. Kevadel sai mingil ajal võetud kätte ja seda ust reguleerida püütud. Ilmnes, et uksehingi ei saa piisavalt nihutada, klaasiraam jääb ikkagi kerest eemale, kui uks sulgub mõistliku mütsatusega. Seega on kas meie autol uksepost alt sees või on teisel autol uksepost sirgem... Kuna varuosauks sisaldab suuremas koguses pahtlit, siis kipun pigem varuosautot süüdistama. Kuigi, mine tea - ka meie masinal on osa saba uuesti kokku keevitatud (istmete lukustused, turvavöölapid, küljepaneelid mõnest kohast)...
Väike infokilluke kah:
Nivoosüsteemi ülerõhuklapp avaneb survel 153+ bar ja süsteemi normaalsurve on 30+ bar.
Nagu siin kirjas:
Sõidab endiselt. Võrreldes SELliga muidugi laisalt, lärmakalt ja ujuvalt (krdi tagasillapuksid...:flaming, aga pidevalt.
Eelmise aasta lõpul tõi jõuluvana Valeo raamita kojamehe. Tookord sai hoolega kataloogist näpuga järge aetud ja selle soovituse alusel ka luud valitud. Osutus nii 2 cm liiga pikaks... Nüüd ilmnes sama teema ka SELli kojameestega - jälle on Valeo raamita luuad nii cm jagu liiga pikad:flaming:
Kas valetab kataloog ainult mulle või ongi vaja katoogi näidatavast cm jagu lühemad riiulist valida? On kellelgi sarnaseid kogemusi?
Aga pühib Valeo poole aasta järel sama hästi (või isegi paremini), kui uuena:cool_rsvd:
Tobedast urisemisest pole ikka veel lahti saanud, kuigi torusid on saanud üskjagu pingutada ja nihutada ja mõnda isegi painutada. Hakkab tunduma, et ventkopsik ise on kas lahti või katki...:boom: Egas midagi, kannatame edasi, raadiot kannatab ka kõvemaks keeratailly:
Huvitav tähelepanek: minu tühja Respo järelvedamsiel on kütusekulu 9+ l/100 km, kuid sama käru nii paarisajakilose portedeni ulatuva koormaga võtab vaid 8 l/100 km. Sõidstiil on sama, marsruut kah... Sama asja kahtlustasin ka varem, kuid kütuse mõõteturbiin on minu kahtlusi kinnitanud. Naljaks, kuid samas arusaadav - universaalkerega autol on alati keeris taga ja haagise ported ilmselt tekitavad tuntava takistuse. Kuigi pooleteisttonnise auto taga seda haagist ei tunne küll. Varem väiksemate autodega ikka oli tunda, kui veokas vastu tuli. Nüüd enam mitte...
Veel huvitavat laiast maailmast. Nagu mõned juba teavad, on mul varuosadeks samasugune valge. Talvel sai selle küljest vasak tagauks kasutusse võetud, kuna oli vähem roostes. Tookord ei viitsinud reguleerimisega eriti jännata ja korralikult sulguma ma teda ei saanudki. Ikka tuli prõmmida. Kevadel sai mingil ajal võetud kätte ja seda ust reguleerida püütud. Ilmnes, et uksehingi ei saa piisavalt nihutada, klaasiraam jääb ikkagi kerest eemale, kui uks sulgub mõistliku mütsatusega. Seega on kas meie autol uksepost alt sees või on teisel autol uksepost sirgem... Kuna varuosauks sisaldab suuremas koguses pahtlit, siis kipun pigem varuosautot süüdistama. Kuigi, mine tea - ka meie masinal on osa saba uuesti kokku keevitatud (istmete lukustused, turvavöölapid, küljepaneelid mõnest kohast)...
Väike infokilluke kah:
Nivoosüsteemi ülerõhuklapp avaneb survel 153+ bar ja süsteemi normaalsurve on 30+ bar.
Nagu siin kirjas: