25-07-2008, 11:47 PM
Tere taas.
Järjekordne aastaring hakkab täis saama ja kuna täna just see sõiduk mind peaaegu tee peale jättis (teine kord nende aastate jooksul), võiks vähe muljetada.
Esimene kord jäin teepeale millalgi talvel või sügisel või jumal teab millal, pime ja tatine aeg oli igatahes. Hannes tinutas pumba relee üle ja elu oli lill edasi. Mingil põhjusel sai tookord ka lambaada vahetatud, miks, ei mäleta. Midagi erilist auto käitumises ei muutunud.
Sel ajal oli üldse mingi tuhin peal ja kõva soov auto ikkagi korralikult käivituma saada. Hannes ütles, et tema ei viitsi jamada sellise saja-võimaluse-veaga, käisin siis järvel. Targemaks ei saanud, ju olid cannilugejad tööl vms, sain vähemasti kiita, et jube vinks vonks mootor on muidu ja kindlasti vahetatud, kuna odomeetril on 750000. Ma ei hakand seletama, et üks õhtu oli igav ja nokkisin laua taga kruvikaga veidi. Paluti tagasi tulla, et uuesti vaadata, kuidas mootor uute setingutega käitub. Minu meelest käitus samamoodi ja pole viitsind enam minna. See on vist selline probleem, mis lahendub, kui ma omale tolle jetrooniku pähe õpin ja ise hulga õhtuid garaažis veedan. Või siis osi järjest uute vastu vahetan. Kahjuks ei paku hetkel pinget.
Talvel sõitsin küljekarbiga ühe betoonjuraka otsa, kaduma läksid üks plasti tükk ja see kummipadi, mille peale tõstuki käpp toetub. Need sebisin uued, muud kahjud polnud nimetamisväärsed.
Siis mingi aeg suri plokk, mis puldi abil lukke suutis avada. Võtsin ta üldse vahelt ja lasin lukud korda teha. Nüüd toimib kõik kenasti ühe võtmega, enne oli süüteluku jaoks omaette võti. Nagu siksil.
Aknad töötavad kõik ja tuleklaasid vahetasin ka, kuigi oleks ikka pidand kõige täiega, need reflektorid on ka paras pask juba. Aga jäin müügimehe libedat juttu uskuma ja paras mulle (tal terveid tulesid riiulis pold, aga klaase oli
Kevadel, kui ilmad ilusaks läksid, hakkasin kohe luugi nuppu näperdama, mis oli muidugi viga. Järgnes paarituhandekroonine remont- mingi hoob oli katki ja luuk ise kuidagi viltu end vedanud. Lolli jõuga purustasin junni, mille abil saab luuki rattavõtmega kinni keerata. Mäletan, et 123-l oli see junn veel metallist, järglasel, tuleb välja, plastist
No ja see tänane lugu nüüd
Kiirendasin mina Liivalaia tänaval, kui järsku oleks nagu mootor välja surnd, kiirpilk pribooridele näitas siiski, et nii see polnud. Mootor tuksus nimelt tühikäigul ja gaasipedaal loperdas mul jala all tühja Õnneks on autol niipalju rammu, et ilma gaasi vajutamata jaksab ka veereda, sain tee pealt ära vähemasti. Selgus, et gaasitross on hoova küljest lahti tulnud- seal on siuke plastist v. kõvast kummist junn, mis teda paigal hoiab, see on nüüd siis ära väsind. Ratsisin ta kuidagi kokku, aga trossi peab ikka ära vahetama, naine ei julge muidu sõita. Ohkis terve õhtu, et issand kui tema käes oleks juhtund. No oleks-oleks, tehnikasport ju, iga kell võib midagi juhtuda
Järjekordne aastaring hakkab täis saama ja kuna täna just see sõiduk mind peaaegu tee peale jättis (teine kord nende aastate jooksul), võiks vähe muljetada.
Esimene kord jäin teepeale millalgi talvel või sügisel või jumal teab millal, pime ja tatine aeg oli igatahes. Hannes tinutas pumba relee üle ja elu oli lill edasi. Mingil põhjusel sai tookord ka lambaada vahetatud, miks, ei mäleta. Midagi erilist auto käitumises ei muutunud.
Sel ajal oli üldse mingi tuhin peal ja kõva soov auto ikkagi korralikult käivituma saada. Hannes ütles, et tema ei viitsi jamada sellise saja-võimaluse-veaga, käisin siis järvel. Targemaks ei saanud, ju olid cannilugejad tööl vms, sain vähemasti kiita, et jube vinks vonks mootor on muidu ja kindlasti vahetatud, kuna odomeetril on 750000. Ma ei hakand seletama, et üks õhtu oli igav ja nokkisin laua taga kruvikaga veidi. Paluti tagasi tulla, et uuesti vaadata, kuidas mootor uute setingutega käitub. Minu meelest käitus samamoodi ja pole viitsind enam minna. See on vist selline probleem, mis lahendub, kui ma omale tolle jetrooniku pähe õpin ja ise hulga õhtuid garaažis veedan. Või siis osi järjest uute vastu vahetan. Kahjuks ei paku hetkel pinget.
Talvel sõitsin küljekarbiga ühe betoonjuraka otsa, kaduma läksid üks plasti tükk ja see kummipadi, mille peale tõstuki käpp toetub. Need sebisin uued, muud kahjud polnud nimetamisväärsed.
Siis mingi aeg suri plokk, mis puldi abil lukke suutis avada. Võtsin ta üldse vahelt ja lasin lukud korda teha. Nüüd toimib kõik kenasti ühe võtmega, enne oli süüteluku jaoks omaette võti. Nagu siksil.
Aknad töötavad kõik ja tuleklaasid vahetasin ka, kuigi oleks ikka pidand kõige täiega, need reflektorid on ka paras pask juba. Aga jäin müügimehe libedat juttu uskuma ja paras mulle (tal terveid tulesid riiulis pold, aga klaase oli
Kevadel, kui ilmad ilusaks läksid, hakkasin kohe luugi nuppu näperdama, mis oli muidugi viga. Järgnes paarituhandekroonine remont- mingi hoob oli katki ja luuk ise kuidagi viltu end vedanud. Lolli jõuga purustasin junni, mille abil saab luuki rattavõtmega kinni keerata. Mäletan, et 123-l oli see junn veel metallist, järglasel, tuleb välja, plastist
No ja see tänane lugu nüüd
Kiirendasin mina Liivalaia tänaval, kui järsku oleks nagu mootor välja surnd, kiirpilk pribooridele näitas siiski, et nii see polnud. Mootor tuksus nimelt tühikäigul ja gaasipedaal loperdas mul jala all tühja Õnneks on autol niipalju rammu, et ilma gaasi vajutamata jaksab ka veereda, sain tee pealt ära vähemasti. Selgus, et gaasitross on hoova küljest lahti tulnud- seal on siuke plastist v. kõvast kummist junn, mis teda paigal hoiab, see on nüüd siis ära väsind. Ratsisin ta kuidagi kokku, aga trossi peab ikka ära vahetama, naine ei julge muidu sõita. Ohkis terve õhtu, et issand kui tema käes oleks juhtund. No oleks-oleks, tehnikasport ju, iga kell võib midagi juhtuda