29-11-2005, 12:01 PM
Lauriga osaliselt nõus: klapid VÕIVAD põhjustada madalat survet. Samas on väheusutav, et kulumata kolvigrupiga mootoril on kõigi silindrite klapid võrdselt põlenud.
Minul on näiteks 3ne mootor varuks, millel surved 20-9-21-22-21. 9 on tingitud just klapi põlemisest ja sisselaskesse on selgesti kuulda popsumine...
Kuid siiski on väheusutav, et kõik klapid korraga seda surve kadumist põhjustavad.
Seetõttu ei julge soovitada sanitaarremonti. Kuid huvi ja väikese õnne korral võib asi täitsa õnnestuda...
Korgitesti kohta: nii varuosamootoril kui praegusel jääb õlikork avale hüplema. Minema ei lenda...
Minul on näiteks 3ne mootor varuks, millel surved 20-9-21-22-21. 9 on tingitud just klapi põlemisest ja sisselaskesse on selgesti kuulda popsumine...
Kuid siiski on väheusutav, et kõik klapid korraga seda surve kadumist põhjustavad.
Seetõttu ei julge soovitada sanitaarremonti. Kuid huvi ja väikese õnne korral võib asi täitsa õnnestuda...
Korgitesti kohta: nii varuosamootoril kui praegusel jääb õlikork avale hüplema. Minema ei lenda...