21-07-2008, 03:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-07-2008, 03:45 PM ja muutjaks oli R129.)
Jaa siis kui muu foorumi rahvas suvepäevadel õlut libistas olin mina tavotinippel.
Igatahes progress ikka vaikselt toimub. Sain lõpuks tehnilisse passi muudatused tehtud - ilutseb seal nüüd mootori kohal 5439 cm3 ja võimsus 350 kW ning all vasakus servas "ümberehitus" - üks etapp jälle läbitud.
Auto välisilmest on muutunud niipalju, et koos passi vahetusega läksid ka numbrid uued külge. Järgnevad paar lauset kuuluvad tõsi küll rubiiki autoomasooiharus (loe räige autopede), aga ausalt kes teist oleks loobunud kui näeb vanaema naabrimeest sõitmas IZ 412 millel numbrid 550 AMG ja ähvardab emexisse seda viima hakata. Saigi kevadel too isend ära ostetud ja mossegi on maal pidude käigus õiget hoogu tunda saanud.
Mootori juhtimisest on veel mõned kalad sees (loodetavasti saavad lahenduse) kuid õnneks sai lahenduse drosselklapi juhtimine - õnnestus uuema tüübi oma vana aju külge sobitada. Ja täitsa töötas kogu see kaadervärk. Ehk nüüd sama süsteem nagu varem - pedaaliga liigutad trossi mis omakorda potensiomeetrit ja viimase asnedi järgi liigutab aju siis drosselit.
Öö saabudes sai ka esimene ring autoga tehtud - tõsi summuteid alla veel polnud vaid ainult kollektorid ja lamda anduri hoidmiseks mingid jupid. Kompressori ülerõhu klapp oli kinni (loe puhus rõhku). Teadsin et mootor on shut äkiline ja proovisin nii vähe kui võimalik pedaali anda, aga tulemust võite vaadata.
Tõsiasi on, et kõige muuga me arveastasime auto ehitamisel kuid silma vahele jäi asjaolu, et sellise autoga pole võimalik lihtsalt sõita (vähemalt kruusa peal) :help:. Lahendus on kas madalatel pööretel laadeerõhk täiesti maha võtta või siis süüdet hilisemaks keerata.
Praegu oli olukord kus 1 cm pedaali andes tõusis pööre võibolla max 2000 rpm võrra kuid ilmselt oli see jõud mis pööret tõstis, suht suur ja äkiline
Vabandan keelekasutuse pärast videos
http://www.youtube.com/watch?v=LnCmLSdJRv0
Äkki leian ühe video üles kus näha kuidas see mootor pöörde läheb, siis saab aimu mis toimub.
See nädal peaks cooleri radika kätte saama, siis vaja veel õhuvõtt meisterdada ning väljalase (hents just ütles hinna ja see oli valus). Raha nagu hakkab vaikselt otsa saama kuid mingit jama ka ei taha alla panna (jürgen @ valikute ees) :hump:
Igatahes progress ikka vaikselt toimub. Sain lõpuks tehnilisse passi muudatused tehtud - ilutseb seal nüüd mootori kohal 5439 cm3 ja võimsus 350 kW ning all vasakus servas "ümberehitus" - üks etapp jälle läbitud.
Auto välisilmest on muutunud niipalju, et koos passi vahetusega läksid ka numbrid uued külge. Järgnevad paar lauset kuuluvad tõsi küll rubiiki autoomasooiharus (loe räige autopede), aga ausalt kes teist oleks loobunud kui näeb vanaema naabrimeest sõitmas IZ 412 millel numbrid 550 AMG ja ähvardab emexisse seda viima hakata. Saigi kevadel too isend ära ostetud ja mossegi on maal pidude käigus õiget hoogu tunda saanud.
Mootori juhtimisest on veel mõned kalad sees (loodetavasti saavad lahenduse) kuid õnneks sai lahenduse drosselklapi juhtimine - õnnestus uuema tüübi oma vana aju külge sobitada. Ja täitsa töötas kogu see kaadervärk. Ehk nüüd sama süsteem nagu varem - pedaaliga liigutad trossi mis omakorda potensiomeetrit ja viimase asnedi järgi liigutab aju siis drosselit.
Öö saabudes sai ka esimene ring autoga tehtud - tõsi summuteid alla veel polnud vaid ainult kollektorid ja lamda anduri hoidmiseks mingid jupid. Kompressori ülerõhu klapp oli kinni (loe puhus rõhku). Teadsin et mootor on shut äkiline ja proovisin nii vähe kui võimalik pedaali anda, aga tulemust võite vaadata.
Tõsiasi on, et kõige muuga me arveastasime auto ehitamisel kuid silma vahele jäi asjaolu, et sellise autoga pole võimalik lihtsalt sõita (vähemalt kruusa peal) :help:. Lahendus on kas madalatel pööretel laadeerõhk täiesti maha võtta või siis süüdet hilisemaks keerata.
Praegu oli olukord kus 1 cm pedaali andes tõusis pööre võibolla max 2000 rpm võrra kuid ilmselt oli see jõud mis pööret tõstis, suht suur ja äkiline
Vabandan keelekasutuse pärast videos
http://www.youtube.com/watch?v=LnCmLSdJRv0
Äkki leian ühe video üles kus näha kuidas see mootor pöörde läheb, siis saab aimu mis toimub.
See nädal peaks cooleri radika kätte saama, siis vaja veel õhuvõtt meisterdada ning väljalase (hents just ütles hinna ja see oli valus). Raha nagu hakkab vaikselt otsa saama kuid mingit jama ka ei taha alla panna (jürgen @ valikute ees) :hump:
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858