06-07-2008, 06:20 PM
Jõudsin siis kah lõpux meie pere liikurist teema tegemiseni.
Mark: Mercedes Benz 250TD
Väljalaskeaasta: 1991 lõpp
Läbisõit: 430 000 km (Tegelikult on rohkem läbisõitnud, aga kui palju, ei tea keegi)
Võimsus: 69 KW
Mootori valem: 2.5 R5
Tühimass: 1530 kg
Varustus: roolivõimendi, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, katuseluuk (elektriline), valuveljed (15), signalisatsioon (mahuanduriga), soojendusega välispeeglid (kõrvalistujapoolne on el. reguleeitav), CD stereo, immobilisaator, esimesed udutuled, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, kunstnahast polster, 1x peeglid päikesesirmides, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, taga lisa istmerida.
Mootorile on 2006 aasta novembris tehtud kapremont ja 2007/2008 teostatud kere ja värvitööd. Esistange sai uue kuju, kuna alumine äär oli juba päris katki.
Selline nägi auto välja aastaid tagasi kui ta veel takso värvi oli:
![[Pilt: 36794-suvinoplates.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/36794-suvinoplates.jpg)
![[Pilt: 47229-IMGP4112.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/47229-IMGP4112.JPG)
Kui klaasidelt sai vana kile vastava noaga maha lõigatud. Isegi tagaklaasilt polnud väga keeruline kätte saada ja klaasisoojenduse ribad jäid tervex
![[Pilt: 94378-IMGP3968.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/94378-IMGP3968.JPG)
Tagaluugi juhtmed sai ära lapitud ja imede ime, tagaluugi sulgemise mehhanism hakkas tööle. Tänu Võsale sain aga üldse teada, et see kõigil S124-jadel standardvarustuses. Seniajani arvasime, et meie autol seda pole:
![[Pilt: 62677-IMGP4109.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/62677-IMGP4109.JPG)
![[Pilt: 76428-IMGP4110.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/76428-IMGP4110.JPG)
Rooste ustel, koopaservades ja kerel kui keretöödega sai alustatud:
![[Pilt: 63677-IMGP4172.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/63677-IMGP4172.JPG)
![[Pilt: 33232-IMGP4141.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/33232-IMGP4141.JPG)
![[Pilt: 82358-IMGP4153.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/82358-IMGP4153.JPG)
![[Pilt: 87654-IMGP4152.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/87654-IMGP4152.JPG)
![[Pilt: 53855-IMGP4150.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/53855-IMGP4150.JPG)
![[Pilt: 83987-IMGP4151.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/83987-IMGP4151.JPG)
Siin pildil pastab siis hobustekari
![[Pilt: 36958-IMGP4145.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/36958-IMGP4145.JPG)
Lammutamine keretöödex on lõpukorral:
Mark: Mercedes Benz 250TD
Väljalaskeaasta: 1991 lõpp
Läbisõit: 430 000 km (Tegelikult on rohkem läbisõitnud, aga kui palju, ei tea keegi)
Võimsus: 69 KW
Mootori valem: 2.5 R5
Tühimass: 1530 kg
Varustus: roolivõimendi, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, katuseluuk (elektriline), valuveljed (15), signalisatsioon (mahuanduriga), soojendusega välispeeglid (kõrvalistujapoolne on el. reguleeitav), CD stereo, immobilisaator, esimesed udutuled, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, kunstnahast polster, 1x peeglid päikesesirmides, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, taga lisa istmerida.
Mootorile on 2006 aasta novembris tehtud kapremont ja 2007/2008 teostatud kere ja värvitööd. Esistange sai uue kuju, kuna alumine äär oli juba päris katki.
Selline nägi auto välja aastaid tagasi kui ta veel takso värvi oli:
![[Pilt: 36794-suvinoplates.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/36794-suvinoplates.jpg)
Kui klaasidelt sai vana kile vastava noaga maha lõigatud. Isegi tagaklaasilt polnud väga keeruline kätte saada ja klaasisoojenduse ribad jäid tervex
Tagaluugi juhtmed sai ära lapitud ja imede ime, tagaluugi sulgemise mehhanism hakkas tööle. Tänu Võsale sain aga üldse teada, et see kõigil S124-jadel standardvarustuses. Seniajani arvasime, et meie autol seda pole:
Rooste ustel, koopaservades ja kerel kui keretöödega sai alustatud:
Siin pildil pastab siis hobustekari

Lammutamine keretöödex on lõpukorral:
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!