17-06-2008, 05:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2008, 05:38 PM ja muutjaks oli kuld.)
Indrek Kirjutas:kuld Kirjutas:Kui mõtled CLS siis minu jaoks küll pettumus. Esiteks sees tundus samapalju ruumi olevat kui mu corillas aga ütlen ausalt siis ebatasasel teel on mu corilla seest vaiksem kui see CLS. Sai üle raudtee sõidetud ka korra siis sellist salongi plasti kobinat mu corillas küll ple samuti kostus sildadest kobinat. Kui CLS maksaks sama palju kui corilla oleks norm aga selle raha eest osta mis ta eest tahetakse oleks küll rumal.
No ei tea ikka, sai ka ise pühapäeva õhtul sellega sõidetus ja kui keegi võrdleb sellist autot toyota korollaga, kus peale plastmassi ja pleki muud polegi siis tekib kahtlemata tunne, et pekas laskma wismarisse aja kinni panna
Tallinnas kõrgele tõstetuna comfort paketis sõites ei olnud ühtegu raudteeülesõitu ega teekonarlust tunda.
Ülimalt mugav auto ja ruumi täpselt piisavalt. See, et korollal keskel imepisike konsool on, ei tee teda seest suureks.
Võibolla audi roolist CLS-i istudes tundub CLS vaikse ja suure autona aga korillast sinna istudes igaljuhul mitte, kui võrrelda istet siis istuda oli küll kordades mõnusam iste. See et CLS-is seda kobinat ja sahinat oli kuulda ning, et ta väike on seest tõdes ka Siim kellega koos sõitmas käisime. Kui võrrelda korilla ja cls-i klassi peaks olema erinevus ikka mäe kõrgune, paraku mina seda mäge ei näinud. Oli umbes sama kui kadetist istuks sierra rooli aastaid 15 tagasi.