Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Rapla Kardirada järelkaja - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz Eesti Klubi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Foorum: Klubi tegevused ja üritused (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=101)
+--- Teema: Rapla Kardirada järelkaja (/showthread.php?tid=9014)

Lehed: 1 2 3


Rapla Kardirada järelkaja - Priit - 14-06-2008

Käidud. Nähtud. Ja ka üks sõit koos väikse kaardilugejaga tehtud. P.s. ilm oli Pärnu pool ikka tugevalt vihmasem ka tagasi sõites.
Tänud korraldajatele. Cool


Indrek lisab siia ka ajatabeli:


.htm   Kardirada_tulemus.htm (Suurus: 20.49 KB / Tõmbamised: 82)


Rapla Kardiraja Järelkaja - siimruz - 14-06-2008

Käidud samuti.Sai siis ka SL rajale aetud.aga noh Slikid kummid ja märg asfalt,sõit ei tulnud just kõige efektiivsem.Esiots hakkas libisema.Kokkuvõttes oli lahe ikka.
Aga tänud korraldaja meeskonnale,mis siis et löpus raja valdajaga väiksed probleemid üles kerkisid.


Rapla Kardiraja Järelkaja - Kuldar - 14-06-2008

Et siis käidud ,nähtud ja jälle proovitud :bigsmile: ...tundub ,et olin vist üks vähestest kel õnnestus täna rada nii kuivana kui ka märjana proovile panna ... mõlemil juhul elamus kustumatu . Auto siis sai ka nö "testitud" ja iseärasused kenasti kõrvataha pandud . Üks on selge ,nii märjal kui kuival rajal tasub ABS juhe lahti ühendada :wink: . Märjal rajal ei tihanud hullu teha ... sest rajalt väljasõit rajaomanikku kindlasti poleks rõõmustanud . (Rajaomaniku soovitus/palve mitte puutuda rajale pandud tünne,mis ohjeldaks tulipäiseid kihutajaid ... jäi pisut kahe-silma vahele ... osalt seepärast ,et MB-d pole nendega kokkupõrgates väga rõõmsad ... ja osalt seepärast ,et me ei soovinud uhiuut CLS -i ohtu asetada )
No ja eks sai ka ürituse lõpus rajaomaniku pahameel ära kuulatud ... põhendatud osalt ..kuid osalt ehk mitte aga see selleks .
Igaljuhul oli meeldiv tõdeda seda ,et rajalt väljasõite oli minimaalselt ja seega oletatav kahju rajale samuti minimaalne ... seega tõusnud on klubiliste/huviliste oskuslikus ja meisterlikus :bigsmile: autodega ümberkäimisel mida me kinnitada taoliste üritustega soovisimegi . Niiet loen ürituse positiivselt kordaläinuks ...ja vihm .... see tegigi asja põnevamaks :wink:
...ps ... edastaksin veelkord rajaomanikule vabanduse antud seiga eest.


RE: Rapla Kardirada järelkaja - indrek - 14-06-2008

Varsti minu poolt ka pildikesi, aga üritus oli fun, sai sõita, süüa ja juttu ajada.

Rajaomanikule tuleb vabanduseks väike "kingitus" et tulevased sõidud ikka ka seal peetud saaksid.


RE: Rapla Kardirada järelkaja - eDiCk - 14-06-2008

Väga Väga Väga Väga Väga SUURED tänud korraldajatele ja Sulole ja Essu77-le ja kõikidele
te olete parimad ja Mersuklubi on parim
siin on mõned fotod
http://photofile.ru/users/mercedesclub/3575580/78174326
[Pilt: 78172984.jpg]
[Pilt: 78172999.jpg]
[Pilt: 78173045.jpg]
[Pilt: 78173061.jpg]
[Pilt: 78173217.jpg]
[Pilt: 78173327.jpg]
[Pilt: 78173353.jpg]
[Pilt: 78173413.jpg]
[Pilt: 78173815.jpg]
[Pilt: 78174217.jpg]
[Pilt: 78174268.jpg]
[Pilt: 78174326.jpg]
[Pilt: 78175611.jpg]


RE: Rapla Kardirada järelkaja - HotPapa - 14-06-2008

Sai ka käidud, autosid vaadatud, hea üritus!


RE: Rapla Kardirada järelkaja - ZE_KA - 14-06-2008

Suured tänud korraldajatele!


RE: Rapla Kardirada järelkaja - v6sa - 15-06-2008

Alustame tänudega korraldajate. Sihuke üritus on tore.UZI

Seejärel tuleb kohustuslik ilmakirumise osa.:flaming: Ka seekord oli diselistidele soodne ilm - märg rada ei võimaldanud mitmetel autodel oma võimeid realiseerida. Aga see näikse meil juba tavaks saanud olevat. Kas Saugale on vihm juba ära tellitud?:eureka:

Kesksel kohal on ERITI SUUR TÄNU Kuldarile, et ta oma autot mulle usaldas.(Siinkohal peaks olema kaks rida kummardavaid emotikone - foorumiarendajad, hoi)
E500 on täitsa tore koduloomake, mida kõrva tagant sügada. Aga sügamisega peab ettevaatlik olema, kipub väheke pöördesse minema selle peale. Ja vihmamärjal asfaldil pole üldse lõbus, kui igale gaasivajutusele reageerib auto kiirenduse vähenemisega, sest mootori energia kulub vee aurustamisele rajalt.:boom:

Muhe kogemus oli muidugi SELlimine. Nagu Rauntz eelteemas kirjutas, paistis küljeaknast kord muru ja kord hall taevas - sõltuvalt kurvi suunast. Ja taas kord sai ilusa pildi rehvide pidamise erinevusest. Autol on taga Kumho miskised käkid ja ees Michelini säästukad. Hoolimata minu halvast eelarvamusest miseliini energiasäästurehvi pidamise kohta oli ikkagi esiots ilusti kurvides paigas ja tagaosa läks libisema isegi siis, kui ma kurvi sisse pöörates mootoriga pidurdasin, pidureid polnud vaja puudutadagi. Mis muidugi on pikas perspektiivis hea - tagasild sai vähem vatti.

Jätkuvalt imestan ma meie pikaajaliste diselistide sõiduoskust. Lõoke oma tankeriga sõitis muljetavaldavalt kiire aja. Huvitav, mida ta suudaks E500 pulkade taga...


RE: Rapla Kardirada järelkaja - Priit - 15-06-2008

Võsa killu (ligikaudne) tsiteerimine kummipõletamise kohta: "Sel autol tuleb suitsu valest august" :biggergrin:


RE: Rapla Kardirada järelkaja - indrek - 15-06-2008

Priit Kirjutas:Võsa killu (ligikaudne) tsiteerimine kummipõletamise kohta: "Sel autol tuleb suitsu valest august" :biggergrin:

Noh ma kohe näitan kust see suits ikka tuliBig Grin

   


RE: Rapla Kardirada järelkaja - Kuldar - 15-06-2008

Indrek Kirjutas:
Priit Kirjutas:Võsa killu (ligikaudne) tsiteerimine kummipõletamise kohta: "Sel autol tuleb suitsu valest august" :biggergrin:

Noh ma kohe näitan kust see suits ikka tuliBig Grin

mnjah ... läksin veidi hoogu auto testimisega ... pärast 5-6 järjestikust ringi täiega andmist rajal hakkas temp lakke minema (väheke ebapiisav jahutus antud rajal) ja läksingi pärast suitsutamist pildil autot jauhutama .... ja kusjuures paar esimest kiirendamist tavamaanteel viskas ka sumpsist "suitsukest" .... pärast oli kõik OK ... :bigsmile: kujutan ette kui kuumaks õli võis minna .(ka 500 -l võiks olla õlitemp näiduk)


RE: Rapla Kardirada järelkaja - v6sa - 15-06-2008

Priit Kirjutas:Võsa killu (ligikaudne) tsiteerimine kummipõletamise kohta: "Sel autol tuleb suitsu valest august" :biggergrin:

Ma kommenteerisin tolle hilisema põletamise kohta parkla servas. Seal oli küll rohkem suitsu summutist, kui rehvide alt.

Kuldari sõõritamist ma ei sattunudki nägema, monteerisin grilli kokku, ilmseltConfusedilly:


RE: Rapla Kardirada järelkaja - eDiCk - 15-06-2008

mehed kus teie fotod?


RE: Rapla Kardirada järelkaja - Rolz - 15-06-2008

Kas E500(E) õlijahutuse radikat pole antud?


RE: Rapla Kardirada järelkaja - indrek - 15-06-2008

Nii esimeses postituses ka ajatabel üleval


RE: Rapla Kardirada järelkaja - Priit - 15-06-2008

Indrek Kirjutas:Nii esimeses postituses ka ajatabel üleval

Nagu näha, on parima tulemuse saamiseks vaja sõita treeningutel SEL tagaistmel :bigsmile:


RE: Rapla Kardirada järelkaja - martiini - 15-06-2008

Hea oli see, et mootor läks täpselt ajasõiduks pekki.
Arvestades situatsiooni, siis see, et Lõoke oli kiirem, pole ka mingi probleem, küll aga imeb see, et mingi E46 M3 oli kiirem.
Juba esimesel ringil tahtsin maha keerata, aga siis ma oleks langenud foorumi tühikargajate tasemele. Nüüd vähemalt sain ikkagi aja kirja. Pea 6 sekundit aeglasem küll.(APPI, see on ju terve valgusaasta.........)
Teisel ringil proovisin leida gaasipedaali asendit, kus mootor välja ei sureks/mingitki jõudu oleks, ehk venisin niisama.
Kolmandaks ringiks vajutasin gaasi põhja ja hoidsin seal(et mootor kurvis välja ei sureks). Armatuuris põles lõbusalt hulgaliselt kollased ja punased tulukesi. :question:
Õnneks Võsa ja Kuldar näitasid auto potensiaali, nii-et 3,2.,.. aega pole vihmaga eriti raske teha.


RE: Rapla Kardirada järelkaja - python - 15-06-2008

Mis kanti E500-de ühe ringi ajad tulid?


RE: Rapla Kardirada järelkaja - indrek - 15-06-2008

u 1.10 ja kiirem ring u 1.07


RE: Rapla Kardirada järelkaja - Karl - 15-06-2008

Tegin oma "praamiga" (tsiteerides Marekit) ainult ühe sõidu ja ära sa märgi, päris pandav aeg tuli, ise arvasin viimaseid kohti rohkem. Rehvid pidasid üllatavalt hästi märjal rajal, väga jõhkralt kurvi minnes tekkis muidugi alajuhitavus.