03-06-2008, 04:41 PM
Siin siis ka mõned mudelid milline kogu see asi välja peaks nägema:
roheline on vänt
punane hooratas
hall - vahepuks (ei ole enam selline - vaid Lõokeselt sain teise väntvõlli mille otsa ma nüüd selle puksi asemele panen)
edasi on vahetükid ning siis juba trafo.
Sai ka vähe LEMiga mängitud ning mõned niiöelda tugevusanalüüsid tehtud -ja no peaks ikka vastu pidama küll see asjandus. Panin jõudu ikka rohkem kui see mootor sooritada suudab ning materjali voolavuspiir on ka keevitataval terasel sinna 250+ MPa kanti. Ning tegelikult on suurimad pinged just pingekondensaatoites ja ka keevispinnal (see jääb tagaküljele).
Enamus juppe on praeguseks valmis - lähiajal peaks sidurikoda ka oma lõikeid tunda saama ning siis võib juba proovida, äkki hakkabki omavahel sobima ning saab juba pisut keevisõmblust rakendada.
roheline on vänt
punane hooratas
hall - vahepuks (ei ole enam selline - vaid Lõokeselt sain teise väntvõlli mille otsa ma nüüd selle puksi asemele panen)
edasi on vahetükid ning siis juba trafo.
Sai ka vähe LEMiga mängitud ning mõned niiöelda tugevusanalüüsid tehtud -ja no peaks ikka vastu pidama küll see asjandus. Panin jõudu ikka rohkem kui see mootor sooritada suudab ning materjali voolavuspiir on ka keevitataval terasel sinna 250+ MPa kanti. Ning tegelikult on suurimad pinged just pingekondensaatoites ja ka keevispinnal (see jääb tagaküljele).
Enamus juppe on praeguseks valmis - lähiajal peaks sidurikoda ka oma lõikeid tunda saama ning siis võib juba proovida, äkki hakkabki omavahel sobima ning saab juba pisut keevisõmblust rakendada.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858