24-05-2008, 08:44 AM
Õuua-õuuaa-õõuuu...
:mad:
Sai esmaspäeval Imre kuldkõrvu laenatud - uus hääl temagi jaoks.
Ainsaks võimalikuks veaks pakkus, nagu mullegi on hakanud järjest enam tunduma, kliima aurusti vibreerimist vastu ventseadme plastkorpust. Seda omakorda põhjustab veidi pinge all olev survevoolik. Eks näis, pean hakkama neid voolikuid-torusid siis vähe kinnitama.
Siinkohal tänud Imrele, kes minu mure ära kuulas ja mulle veerand tundi oma ajast pühendas. Tänud Sulle, kui lugema juhtud.
Muid märkusi meie liikuri kohta Imrelt. Üks mootoripadi (ilmselt vasak) läbi, õhupuhasti kest ei istu tihkelt kollektori otsas, tagasild logiseb. Ühesõnaga, mitte midagi uudset mulle.
Roolivõimendi pumba suhtes mul enam kahtlusi pole. Ei teagi, kas ma suurest rõõmust kuulsin valesti või tegi pumba lahtivõtmine-kokkupanek pumbas midagi, kuid too undamine pumbavahetusest ei sõltunud. Ei muutunud ka rool, järelikult oli minu pump korras (või on ka see peetis).
Nüüd on säästukal peal ka kütusekulu mõõtmise turbiin. Esmased tulemused on huvitavad...
# rahulik sõit maanteel (siis oli Pärnu maantee kaheniidilisel osal 70 km/h piirang) - 6,5 l/100 km;
# äkiline (loe: tavaline) sõit maanteel - 8 l/100 km;
# ~800 kg täismassiga haagisega maanteesõit - 9,5 l/100 km;
# "linnatsükkel" (vedasin galeegarulle katla juurde alevivahel) 750 kg koormatud haagisega - 13 l/100 km;
Keskmine tanklatsekkide järgi on seni kõikunud 8 ja 9 vahel...
Eks vaatame, kuidas mõjutavad kütusekulu kuumad ilmad (loe: kliimaseade), pihustiotsade vahetus ja ehk pumba reguleeriminegi (kui selle raha lõpuks kokku saan).
:mad:
Sai esmaspäeval Imre kuldkõrvu laenatud - uus hääl temagi jaoks.
Ainsaks võimalikuks veaks pakkus, nagu mullegi on hakanud järjest enam tunduma, kliima aurusti vibreerimist vastu ventseadme plastkorpust. Seda omakorda põhjustab veidi pinge all olev survevoolik. Eks näis, pean hakkama neid voolikuid-torusid siis vähe kinnitama.
Siinkohal tänud Imrele, kes minu mure ära kuulas ja mulle veerand tundi oma ajast pühendas. Tänud Sulle, kui lugema juhtud.
Muid märkusi meie liikuri kohta Imrelt. Üks mootoripadi (ilmselt vasak) läbi, õhupuhasti kest ei istu tihkelt kollektori otsas, tagasild logiseb. Ühesõnaga, mitte midagi uudset mulle.
Roolivõimendi pumba suhtes mul enam kahtlusi pole. Ei teagi, kas ma suurest rõõmust kuulsin valesti või tegi pumba lahtivõtmine-kokkupanek pumbas midagi, kuid too undamine pumbavahetusest ei sõltunud. Ei muutunud ka rool, järelikult oli minu pump korras (või on ka see peetis).
Nüüd on säästukal peal ka kütusekulu mõõtmise turbiin. Esmased tulemused on huvitavad...
# rahulik sõit maanteel (siis oli Pärnu maantee kaheniidilisel osal 70 km/h piirang) - 6,5 l/100 km;
# äkiline (loe: tavaline) sõit maanteel - 8 l/100 km;
# ~800 kg täismassiga haagisega maanteesõit - 9,5 l/100 km;
# "linnatsükkel" (vedasin galeegarulle katla juurde alevivahel) 750 kg koormatud haagisega - 13 l/100 km;
Keskmine tanklatsekkide järgi on seni kõikunud 8 ja 9 vahel...
Eks vaatame, kuidas mõjutavad kütusekulu kuumad ilmad (loe: kliimaseade), pihustiotsade vahetus ja ehk pumba reguleeriminegi (kui selle raha lõpuks kokku saan).