22-04-2008, 05:52 PM
R129 Kirjutas:Väga viis et ilusaid autosid Eestisse tuuakse.
Eks see liba või õige Brabuse jutt on tingitud sellest, et siinolijatele tundub õige brabus ainult sellena millel on passis ka BRABUSE mitte MB tüübikinnitus. Aga nagu omanik ütles on see tõesti väga haruldaste superseeriate variant.
Ma ei taha autot maha teha, aga ütleme nii, et need lisanjuutonid mida mootorist välja on võetud ja seetõttu kolvid kepsud vist ära vahetatud (211-697-00 performance kit B11 7900+890=8790€) on minu arsaamist mööda tehtud lihtsalt klientidelt raha petmiseks. Noh et ikkagi mootori tuuning jne. 113 mootor on nagu kõik muud Mb koned ikka väga tohutult üle dimensioneeritud. 119 konest (vana 500-ne) on näiteks SL60 peal 580 Nm ning kasutatakse hoopis vanemaid 117 mootori kepse ja väntasid. Aga noh 119 on DOCH kaantega ja 113 OCH.
Igal juhul on see hea auto ja mineku poolest ka norm. Eks BRABUSE hinnad ole muidugi ..... aga kui finants lubab siis miks mitte.
Ise nii rahakas pole ja kui oleks siis oleksin ilmselt E55 kasuks otsustanud, see ikka kiirem ja odavam aga loomulikult rohkem rahvaauto kui sinu B11.
Aga küsimus - ütlesid, et: Kui keskmine kiirus tuleb 200 ja üle, siis kütusekulu jääb 12l/100km kanti. 129 kerel on V8 mootoril 200 km/h tehase andmetel 18 l/ 100 km - kuidagi väga väikesed numbrid sinu autol ühesõnaga
Aga suvel oleks tore rinkal ja sirgel su autoga kohtuda. Ma arvan et esimeses oled sina võidumees, aga teisel on kaalukauss vastupidi.
Edu.
Ära unusta, et Brabus on ametlik tuunija ning selle tuuningu on heaks kiitnud Saksa TÜV komisjon. See tähendab, et nende tuunitud autod vastavad kõikvõimalikele keskkonnanormidele ja ohutusnõuetele ja on vastupidavamad jne jne võrreldes põlve otsas tehtud tuuninguga.
Loomulikult annaks sealt veel kõvasti hobeseid välja pigistada,
aga sellise auto puhul ma ei näe sellel kohe absoluutselt mitte mingit mõtet.