21-04-2008, 10:38 AM
churka Kirjutas:Ilus auto, Brabuse embleem ei tee ka eriti paha
Kas on plaan seda veel edasi aretada või jääd püsima?
Kogemus endal e500-ga ja minu CLK kõrval ta ei tundunud kiirem (numbrite järgi muidugi on), aga eks Brabus annab korralikuma jalahoobi peesse.
Palju õnne kiire ja mugava auto puhul.
Hetkel on ainukesed plaanid roolinaha ja käigukanginaha vahetus
koos käigukanginupuga, mis saab siis ka Brabuse oma olema.
Hiljem ka astmelauad Brabuse omad.
Mootoriga pole plaanis midagi teha, sest praegu on see mootor juba nii tugev ja stabiilne, et sellega jõuaks miljonini vabalt.
Mingit ülelaadimist ma ei poolda selliste autode puhul.
Korra mõtlesin MKB chipi ja ilma katideta kollektorite peale,
aga see oleks jällegi Brabuse tuuningu rikkumine ja ülevaatusel
ei mõjuks sellised kollektorid ka väga hästi
Aasta aega tagasi korra mõtlesin ka Kleemanni superchargeri peale,
aga igapäevasõiduki jaoks on tal juba igati piisavalt jõudu ja jaksu.
Kuna satun tihti sellega ka bahni peale, siis bahni peal on ta ikka väga öko. Kui keskmine kiirus tuleb 200 ja üle, siis kütusekulu jääb 12l/100km kanti. Eestis maanteel on ta ka päris öko.
Kuigi jah, selle auto puhul mul Eestis küll öko oluline pole.
Bahni peal on tore, kui mitu tundi kiiremini ja ökomalt punktist A punkti B jõuad.
Indrek, selle autoga ma enam ringrajale ei lähe.
Aga OT üritustele oled loomulikult teretulnud. Või sa oledki see, kes selle W201 Mersuga seal käib?
Ringraja jaoks on mul MR2 ja rendi võidusõiduautod.
Selle nädala lõpus on Porsche üritus, selle raames satun 911 Turboga ringrajale.