20-04-2008, 03:51 PM
marek Kirjutas:-XR- Kirjutas:pdf-is on kiirendus 6.3seki sajani.no meil siin paar c32amg'd, need isegi natuke kiiremad ja ilma piirajata. täitsa huvitav oleks teid kuskil rajal näha.
Tavaliselt endast lugupidavad tootjad panevadki kiirenduse hea varuga.
Ise olen mõõtnud PerformanceBox-iga kiirenduseks 5,8seki.
-XR- Kirjutas:Kõige lõbusam oli Saksas bahni peal Maseratist mööda lendamine.palju välja läks siis spido järgi? köhis ikka kella põhja?
tulin tagant 270km/h. Ees oli Maserati 3200GT, vilgutasin talle tuledega juba päris kaugelt. Maseratimees ei saanud alguses midagi aru,
ei tahtnud kõrval ritta võtta, pidin hoo maha võtma ning vilgutasin uuesti. Lõpuks võttis kõrvalritta ning vajutasin gaasi. Pärast seda üritas ta mul veel sabas püsida, aga vajus ära.
Kella järgi 290. PerformanceBox-i järgi üle 280km/h.
Spido hakkab suurematel kiirustel rohkem valetama.
Ringraja jaoks ei ole see auto kohe kindlasti mitte mõeldud,
aga arvan, et C32 eest sõidaks ära, sest mul on vedrustus jäigem
ja ringradasid olen ikka nühkinud.
Ühe korra olen temaga Sauga väikest ringi sõitnud.
Ajad olid mingi 41s kanti, mis on vägagi hea pereauto kohta.
Rehv on päris korralik, vast sellepärast.
Z6-mees igatahes järgi ei saanud.
Esimese asjana tuleks rinkal sõitmiseks ära vahetada pidurid.
Pildid:
http://riistvara.ee/xr/car/brabus/rada
Piltide tegemise ajal pole veel musta võre küljes ning Brabuse velgesid all. Numbri vahetasin ka sügisel teatud põhjustel ära.
Muidu kinnitan, et on sama auto ja mina ise roolis
Muidu ringraja jaoks on mul teine auto, millega sel aastal ka
paljudel Opentrack üritustel kavatsen osaleda.
MR2 on vast mõne teise foorumi teema, tema peal ei hakkaks praegu
pikemalt peatuma. Muidu ta on ka päris paljuski ümberehitatud
ning ehitan koguaeg aina edasi.