28-11-2005, 03:45 PM
Autodata andmetel on <22 bar vutt-vutt remonti...
Aga rõngaste vahetamine on sihuke kondoomi lappimise variant... Eriti diislil. Efekt on lühiajaline (kui seda üldse on. Kunagi sai tehtud üks Toyota mootor, millel rõngastamine ei andnud mitte mingit efekti... :flaming: )
Indrekule: klapid mõjutavad käivitumist küll, kui surve nende kaudu lahkub. Kuid see on pigem teoreetiline võimalus. Kui ikka surved on 18 bar ja õli põleb, siis on tõenäolisem kolvigrupp.
Traktoristile: kuidas karteris survega on? Kas lahti keeratud, kuid avale jäetud õlikork jääb sinna või lendab minema? Minu Saanil jääb napilt püsima aga hüppab ilusti mootori taktis... (surved ~22 bar)
Aga rõngaste vahetamine on sihuke kondoomi lappimise variant... Eriti diislil. Efekt on lühiajaline (kui seda üldse on. Kunagi sai tehtud üks Toyota mootor, millel rõngastamine ei andnud mitte mingit efekti... :flaming: )
Indrekule: klapid mõjutavad käivitumist küll, kui surve nende kaudu lahkub. Kuid see on pigem teoreetiline võimalus. Kui ikka surved on 18 bar ja õli põleb, siis on tõenäolisem kolvigrupp.
Traktoristile: kuidas karteris survega on? Kas lahti keeratud, kuid avale jäetud õlikork jääb sinna või lendab minema? Minu Saanil jääb napilt püsima aga hüppab ilusti mootori taktis... (surved ~22 bar)