09-03-2008, 10:13 PM
Uuendame ka seda juttu.
Nüüd on auto enam-vähem ühevärviline. Poleeriti ja vahatati. Täitsa auto moodi kohe. Kusjuures kollaseks kadmeeritud kruvipead valge tagaluuguiliistu küljes silma ei torkagi. Aga ikkagi tahaks korralikku liistu. Odavalt, loomulikult
Nüüd on auto lõpuks viitä vaille valmis. jäänud on veel juhiiste korda teha ja siis võiks muidugi ka pihustid korda tehailly: Ja tagumise vasakpoolse ukse tagasi vahetada ja... Ega see ring tegelikult lõpegi.
Aga summutiga on nüüd mõneks ajaks korras. Sai ka viimen jupp ehk leegitoru koos resonaatoriga ära vahetatud. See hääl, mis enne resonaatorit katkenud torust väljub, on ikka muljetavaldav! Ma ei saa aru, mis moodi sõidavad need sidepipedega V8-d...hocked: Nendel möliseb ju samuti mootor otse tagumiku alla...
Ma arvan, et ei mina ega Ester ei unusta seda hetke, kui kolmveerandtonnist haagist mäkke tirival autol läks leegitoru poolekshocked: Audioefektid olid uskumatud...
Igatahes on nüüd all Bosal kogu pikkuses ja autos muhe vaikus sõidu ajal. Eks mootorit on ikka kuulda, OM602 pole just kõige vaiksemate killast, aga raadiot kuuleb nüüd ka mõistliku helitugevusega.
Seoses selle intsidendiga on mul üleliigsena üks eksemplar OM602 leegitoru koos resonaatoriga. MB originaal, keevitatud. Pean ütlema, et lapiti päris hästi kokku, suuurt vahet uue Bosaliga ei tekkinudki. Nii, et kui kellegi on kahepoolesele esimest torukolmandikku vaja, siis minult saab. On täiesti tarvitamiskõlbulik. Kuna uus maksis üle tonni, siis selle asjanduse eest küsiks 250.-.
Nüüd on auto enam-vähem ühevärviline. Poleeriti ja vahatati. Täitsa auto moodi kohe. Kusjuures kollaseks kadmeeritud kruvipead valge tagaluuguiliistu küljes silma ei torkagi. Aga ikkagi tahaks korralikku liistu. Odavalt, loomulikult
Nüüd on auto lõpuks viitä vaille valmis. jäänud on veel juhiiste korda teha ja siis võiks muidugi ka pihustid korda tehailly: Ja tagumise vasakpoolse ukse tagasi vahetada ja... Ega see ring tegelikult lõpegi.
Aga summutiga on nüüd mõneks ajaks korras. Sai ka viimen jupp ehk leegitoru koos resonaatoriga ära vahetatud. See hääl, mis enne resonaatorit katkenud torust väljub, on ikka muljetavaldav! Ma ei saa aru, mis moodi sõidavad need sidepipedega V8-d...hocked: Nendel möliseb ju samuti mootor otse tagumiku alla...
Ma arvan, et ei mina ega Ester ei unusta seda hetke, kui kolmveerandtonnist haagist mäkke tirival autol läks leegitoru poolekshocked: Audioefektid olid uskumatud...
Igatahes on nüüd all Bosal kogu pikkuses ja autos muhe vaikus sõidu ajal. Eks mootorit on ikka kuulda, OM602 pole just kõige vaiksemate killast, aga raadiot kuuleb nüüd ka mõistliku helitugevusega.
Seoses selle intsidendiga on mul üleliigsena üks eksemplar OM602 leegitoru koos resonaatoriga. MB originaal, keevitatud. Pean ütlema, et lapiti päris hästi kokku, suuurt vahet uue Bosaliga ei tekkinudki. Nii, et kui kellegi on kahepoolesele esimest torukolmandikku vaja, siis minult saab. On täiesti tarvitamiskõlbulik. Kuna uus maksis üle tonni, siis selle asjanduse eest küsiks 250.-.