29-01-2008, 01:06 PM
R129 Kirjutas:No tõesti raske seletada neti teel - lihtsalt rääkisin kahest voolikust: tuulutusvoolikust mis umbes oli ja sellest voolikust mis mootoriruumis filtri juures asus. Sina väitsid et viimasest sisse puhudes kostis paagis solinat mis on õige sest selleks ajaks ei olnud paak enam vaakumis ja võttur asus kütte sees.
Ja haiget pole siin midagi - paak oli kortsus järelikult kui ettevõte tahab garantiid oma tööle anda siis tuleb kogu süsteem välja vahetada.
ma sain aru millest sa rääkisid,minuarust on see teema kahtlane ja ma ei usu seda juttu. ja kahtlane on sinu aktiivsus selle teema puhul. nagu oleks sa ise sellega seotud???? teine küsimus oli,kuidas nad voolikut lahti ei saanud, vaakumiga polnud seal mingit pistmist. ja kuidas kontrolliti, et kütuse surve on nõrk?????