28-01-2008, 11:54 PM
R129 Kirjutas:No nüüs sa said jah selle vooliku lahti, sest hõrendus puudus, enne seda aga surus mitme kilomeetrine õhusammas voolikut oma pesasse tagasi Ja kui voolik kruvikeerajaga kangutades maha saadi, siis oli üks suur kahin ja imemine seal otsas. Tagasi läks voolik muidugi imehästi - pannes imeva toru lähedale tõmbas lumpsti ennast kinni.
Tuulutus peaks paagi peal asuma. Seal on metalltoru (4-5 cm) ja ühesuuna klapp selle otsas (see olevat sul ka mitte töökorras olnud) - äkki oli jääs või muda täis pigem viimane sest kummmitoru oli otsast ära tulnud paagi "viltuse" asendi tõttu. Igatahes sinna külge käib kummivoolik mille teine ots asub logari all - ka see oli sodi täis olnud.
Igatahes ma üten uuesti, et kui sul paak jäi selles suhtes korda, et saad seda edasi kasutada siis täna jumalat. Kas võis olla, et sul oli suht vähe kütet sees kui see jama pihta hakkas?
ma ei saa sellest jutust hästio aru. nagu ei olnud seal voolikus mingit tõmmet ja see tõmme mis paagis oli see kadus juba, siis ära kui kork maha keerati. ja kuidas nad survet mõõtsid,kui nad isegi ei saanud seal mingeid voolikuid lahti. see teema väga vigane igatahes. ja mootorikatetid ka tagasi ei pandud,minuarust väga kahtlane teema esinduse kohta. ja kui nad oma vea nn kirjutasid sinna töölehele, siis peaks ennem asjkas ikka veenduma ka mitte oletama,et see peaks olema viga ,et ühel oli samamoodi. haige:bash::bash::bash::bash::bash::bash::bash: