28-01-2008, 09:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2008, 12:11 PM ja muutjaks oli R129.)
No nüüs sa said jah selle vooliku lahti, sest hõrendus puudus, enne seda aga surus mitme kilomeetrine õhusammas voolikut oma pesasse tagasi Ja kui voolik kruvikeerajaga kangutades maha saadi, siis oli üks suur kahin ja imemine seal otsas. Tagasi läks voolik muidugi imehästi - pannes imeva toru lähedale tõmbas lumpsti ennast kinni.
Tuulutus peaks paagi all asuma. Seal on metalltoru (4-5 cm) ja ühesuuna klapp selle otsas (see olevat sul ka mitte töökorras olnud) - äkki oli jääs või muda täis pigem viimane sest kummmitoru oli otsast ära tulnud paagi "viltuse" asendi tõttu. Igatahes sinna külge käib kummivoolik mille teine ots asub logari all - ka see oli sodi täis olnud.
Igatahes ma üten uuesti, et kui sul paak jäi selles suhtes korda, et saad seda edasi kasutada siis täna jumalat. Kas võis olla, et sul oli suht vähe kütet sees kui see jama pihta hakkas?
EDIT: tuulutus tuleb paagi alt - noh sõltub ju kumba pidi vaadata Ja läheb juhipoolse logari alla.
Tuulutus peaks paagi all asuma. Seal on metalltoru (4-5 cm) ja ühesuuna klapp selle otsas (see olevat sul ka mitte töökorras olnud) - äkki oli jääs või muda täis pigem viimane sest kummmitoru oli otsast ära tulnud paagi "viltuse" asendi tõttu. Igatahes sinna külge käib kummivoolik mille teine ots asub logari all - ka see oli sodi täis olnud.
Igatahes ma üten uuesti, et kui sul paak jäi selles suhtes korda, et saad seda edasi kasutada siis täna jumalat. Kas võis olla, et sul oli suht vähe kütet sees kui see jama pihta hakkas?
EDIT: tuulutus tuleb paagi alt - noh sõltub ju kumba pidi vaadata Ja läheb juhipoolse logari alla.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858