11-12-2007, 08:45 PM
[quote=R129]
Proovi kas W asendid läheb kohapealt II käiguga ära ja S asendis I käiguga? Peaks nii olema. See "anomaalia" et pööre on paigal aga kiirus tõuseb, peaks nagu mingil määral norm olema (trafo libiseb ju läbi).
Täpselt seda ta teebki ja senini kepikasti kasutajana tekitas hämmingut. Möödasõidul vahetab käike usinalt kui selleks pedaaliga veidigi märku anda, kiirenduse üle ei kurda.
Aga soovitus, et proovi kas W asendis stardib teisega!
Raske tabada millise käiguga stardib. Pole ju sellekohast tablood, ainsaks võimaluseks kiirendades hakata lugema mitu käiku ülespoole veel loeb? või on veel mõni võimalus? Samas ega see pole ka minu asi arutada mitmendaga stardib või mitmendaga sõidab:-). Las mõtleb ja toimetab autot ehitanud inseneride soovide kohaselt. Ma olen senini täiesti rahul nii stardi, kiirenduse kui ka suht märkamatu käiguvahetusega. Lihtsalt uudishimu kannustas - ei muud. Tänud, kes ei pidanud paljuks kaasa rääkida.
Proovi kas W asendid läheb kohapealt II käiguga ära ja S asendis I käiguga? Peaks nii olema. See "anomaalia" et pööre on paigal aga kiirus tõuseb, peaks nagu mingil määral norm olema (trafo libiseb ju läbi).
Täpselt seda ta teebki ja senini kepikasti kasutajana tekitas hämmingut. Möödasõidul vahetab käike usinalt kui selleks pedaaliga veidigi märku anda, kiirenduse üle ei kurda.
Aga soovitus, et proovi kas W asendis stardib teisega!
Raske tabada millise käiguga stardib. Pole ju sellekohast tablood, ainsaks võimaluseks kiirendades hakata lugema mitu käiku ülespoole veel loeb? või on veel mõni võimalus? Samas ega see pole ka minu asi arutada mitmendaga stardib või mitmendaga sõidab:-). Las mõtleb ja toimetab autot ehitanud inseneride soovide kohaselt. Ma olen senini täiesti rahul nii stardi, kiirenduse kui ka suht märkamatu käiguvahetusega. Lihtsalt uudishimu kannustas - ei muud. Tänud, kes ei pidanud paljuks kaasa rääkida.