11-12-2007, 07:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-12-2007, 12:31 PM ja muutjaks oli R129.)
Kena 10 detsembri õhtut. Pole ammu siia enam kirjutanud, eks sellel ole ka põhjust olnud - pole eriti midagi teinud masinaga.
Kui siin kunagi sai müraprobleemidest ja detonatsioonist räägitud ja sellele lahendust otsitud, siis kaugemale ei ole ma liikunud. Mootor toodab jätkuvalt sama jõudu ja seadistusi pole teinud.
Muretsesin küll kaks otseläbi resonaatorit ja lootsin et kui neid kasutada, siis eha aitab NATUKENEGI aga ei halligi. Tühikäik oli mahedam, muus osas ikka sama deelo.
Ega ei jäänudki muud üle kui Silberist originaal kolled ära osta ja loota, et need ka ikka hj läbi lasevad. Sest tee või tina no seal ei ole lihtsalt ruumi torukollesid teha. Üks mõte veel on - TTÜsse toodi uus mõõtemasin mis fotode põhjal siis objekte kaardistab (suht täpselt); mõtlesin et võiks sellega mootoriruumist pildid teha (ilma mootorita) ja siis ka kolmekordinaatse mõõtepingi abil mootori käppade ja väljalaske omavahelise asukoha ära mõõta. Mõned tunnid CADi ja 3D mootoripilt peaks olemas olema. Siis saab juba arvutis vaadelda kas ja kuidas oleks teoreetiliselt üldse võimalik torukollet teha. Las aga jääb tulvikku - kummivilina võlub see mölakas ka kõige peenemate puhkpillidega naguinii välja
Paar huvitavat seika võibolla veel. "Mõte" (kui normaalne inimene üldse nii mõelda saab) oli et prooviks ilma pikkade torudeta (ainult nende isearetatud hädaabi kolledega). Enne seda saime kogemuse võrra rikkamaks kui perforeeritud toru "lõhkes/sulas" - nimelt ma ei jõudnud veel seda müra kuulda mis otse torust tuli, vaid enne seda tundsin kuidas põsed värisesid ja käsi vajutas automaatselt STOP nuppu. Igatahes ilma pikkade torudeta oli seal ruumis väljakannatamatu olla - seetõttu muretsesingi resonaatorid. Aga nagu öeldud ei olnud ka nendest tolku. Ja nii, ei saanudki me teada kui mitu NM ja hj nendesse 3 meetristesse torudesse jääb. Edasi hakkas koorelahutaja tööle :eureka:, et mis oleks kui prooviks TÄITSA ilma. Et seadistaks pingi maks pöörded 6000 rpmi ja annaks korraks täisgaasi. Et no niikaua ikka ju kannatab ruumis olla. Võta näpust, ei julgenud. Tühikäigul olid 10 cm pikkused londid mootorist väljas ja korraks järgult gaasi andes (mitte põhja vaid nii 50 % võibolla) ilmusid 40-50 cm londid koos küllalti ebameeldiva häälega hocked: Tuli meelde sõjavägi ja haubitsatega lahinglaskmised Soomes kus 150 m kaugusel telgis ka küünlaleek veel värises.
Edasi nuputasime, et kui ise oled loll ja kuulmine liiga hea/halb (kuidas võtta-mära kuulen liigagi hästi kuid det. mitte) siis äkki küsiks nõu targematelt. Saigi ühendust võetud hr Juhan Sein´iga kes omal ajal projekteeris nukvõlle ja ehitas Estonia formelitele vist mootoreid ka. Eks elu ole oma teinud ja vana mootorispetsialistina ei löönud tema kõhklema kui täistuuridel perfo toru kollektori küljest ära lendas ja mina infarkti pidin saama, vaid seisi muutumatu näoilmega mootri kõrval (mina olin 4 m kagusel posti taga) ja kuulatas edasi. Aga ka tema ei osanud meile muud kui piezo andur soovitada ja see 1/3 kõrgusele silindri seina külge kinnitada (seal pidi kõige tugevam det. olema). Elu näitab mis ja kuidas ma teen, aga selles stendis on katsetamine igatahes läbi saanud. Edasi ootab autol mootori ja käigukasti ühendamine.
Ja siin palukski foorumikaaslaste abi ja nõu. Teab keegi kust saada 600 (722.362) MB (140 või 129) käigukasti. Mina igatahes ei ole Euroopast seda norm hinaga leidnud. USAs on vist olemas firma kust saaks 600 kasti 1500-1800 $ kätte. Kuid väike kahtlus on, et kas nad müüvad niiöelda remontimist - et saadad oma kasti sinna ja siis nad teevad selle summa eest selle igatepidi korda - või siis on tõesti kasutatud kast mille nad on juba enne ära hooldanud.
Ühesõnaga on kuidas on - kas keegi teab kedagi kellel tuleks USAst konteiner. Ma olen foorumistest lugenud ja sellist meetodit kasutatakse ju, et tellid auto ja siis lased pudipadi ka veel juurde panna, et odavam kokkuvõtteks tuleks. Kui keegi oskab aidata siis tänud igatahes.
Edit: oli vale kasti number õige on 2 lõpuga (722.362)
Kui siin kunagi sai müraprobleemidest ja detonatsioonist räägitud ja sellele lahendust otsitud, siis kaugemale ei ole ma liikunud. Mootor toodab jätkuvalt sama jõudu ja seadistusi pole teinud.
Muretsesin küll kaks otseläbi resonaatorit ja lootsin et kui neid kasutada, siis eha aitab NATUKENEGI aga ei halligi. Tühikäik oli mahedam, muus osas ikka sama deelo.
Ega ei jäänudki muud üle kui Silberist originaal kolled ära osta ja loota, et need ka ikka hj läbi lasevad. Sest tee või tina no seal ei ole lihtsalt ruumi torukollesid teha. Üks mõte veel on - TTÜsse toodi uus mõõtemasin mis fotode põhjal siis objekte kaardistab (suht täpselt); mõtlesin et võiks sellega mootoriruumist pildid teha (ilma mootorita) ja siis ka kolmekordinaatse mõõtepingi abil mootori käppade ja väljalaske omavahelise asukoha ära mõõta. Mõned tunnid CADi ja 3D mootoripilt peaks olemas olema. Siis saab juba arvutis vaadelda kas ja kuidas oleks teoreetiliselt üldse võimalik torukollet teha. Las aga jääb tulvikku - kummivilina võlub see mölakas ka kõige peenemate puhkpillidega naguinii välja
Paar huvitavat seika võibolla veel. "Mõte" (kui normaalne inimene üldse nii mõelda saab) oli et prooviks ilma pikkade torudeta (ainult nende isearetatud hädaabi kolledega). Enne seda saime kogemuse võrra rikkamaks kui perforeeritud toru "lõhkes/sulas" - nimelt ma ei jõudnud veel seda müra kuulda mis otse torust tuli, vaid enne seda tundsin kuidas põsed värisesid ja käsi vajutas automaatselt STOP nuppu. Igatahes ilma pikkade torudeta oli seal ruumis väljakannatamatu olla - seetõttu muretsesingi resonaatorid. Aga nagu öeldud ei olnud ka nendest tolku. Ja nii, ei saanudki me teada kui mitu NM ja hj nendesse 3 meetristesse torudesse jääb. Edasi hakkas koorelahutaja tööle :eureka:, et mis oleks kui prooviks TÄITSA ilma. Et seadistaks pingi maks pöörded 6000 rpmi ja annaks korraks täisgaasi. Et no niikaua ikka ju kannatab ruumis olla. Võta näpust, ei julgenud. Tühikäigul olid 10 cm pikkused londid mootorist väljas ja korraks järgult gaasi andes (mitte põhja vaid nii 50 % võibolla) ilmusid 40-50 cm londid koos küllalti ebameeldiva häälega hocked: Tuli meelde sõjavägi ja haubitsatega lahinglaskmised Soomes kus 150 m kaugusel telgis ka küünlaleek veel värises.
Edasi nuputasime, et kui ise oled loll ja kuulmine liiga hea/halb (kuidas võtta-mära kuulen liigagi hästi kuid det. mitte) siis äkki küsiks nõu targematelt. Saigi ühendust võetud hr Juhan Sein´iga kes omal ajal projekteeris nukvõlle ja ehitas Estonia formelitele vist mootoreid ka. Eks elu ole oma teinud ja vana mootorispetsialistina ei löönud tema kõhklema kui täistuuridel perfo toru kollektori küljest ära lendas ja mina infarkti pidin saama, vaid seisi muutumatu näoilmega mootri kõrval (mina olin 4 m kagusel posti taga) ja kuulatas edasi. Aga ka tema ei osanud meile muud kui piezo andur soovitada ja see 1/3 kõrgusele silindri seina külge kinnitada (seal pidi kõige tugevam det. olema). Elu näitab mis ja kuidas ma teen, aga selles stendis on katsetamine igatahes läbi saanud. Edasi ootab autol mootori ja käigukasti ühendamine.
Ja siin palukski foorumikaaslaste abi ja nõu. Teab keegi kust saada 600 (722.362) MB (140 või 129) käigukasti. Mina igatahes ei ole Euroopast seda norm hinaga leidnud. USAs on vist olemas firma kust saaks 600 kasti 1500-1800 $ kätte. Kuid väike kahtlus on, et kas nad müüvad niiöelda remontimist - et saadad oma kasti sinna ja siis nad teevad selle summa eest selle igatepidi korda - või siis on tõesti kasutatud kast mille nad on juba enne ära hooldanud.
Ühesõnaga on kuidas on - kas keegi teab kedagi kellel tuleks USAst konteiner. Ma olen foorumistest lugenud ja sellist meetodit kasutatakse ju, et tellid auto ja siis lased pudipadi ka veel juurde panna, et odavam kokkuvõtteks tuleks. Kui keegi oskab aidata siis tänud igatahes.
Edit: oli vale kasti number õige on 2 lõpuga (722.362)
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858