22-10-2007, 09:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2007, 10:03 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Suureks sulesepaks ma end ei pea. Aga vahel sõnad täitsa jooksevad... ilmselt on neil lihtsalt jooksuaeg.
See keretööde teema on nutune jah. Samas, kui need keretööd piirduvad vaid mõne paigaga, siis oleks minu arvates rumal neid mitte teha. Aga eks näis, mis lammutamisel välja tuleb. Võib- olla saame turuplatsile ühe müügikuulutuse juurdeilly:
Seda teemat pean ma seetõttu, et tavalistel inimestel oleks kah julgem siin foorumis liikuda. Muidu vaatad, et teemad on enamuses uhketest ja eriti uhketest masinatest. Aga igapäevastest tööloomadest eriti rääkida ei taheta. Ma siis püüan seda viga parandada...
Muidugi, eks nüüd kipub see kirjutamine siin teemas veel vaiksemaks jääma, sest on meilgi "uhkem" autoilly: majas.
Huvitav tähelepanek: mida jahedamad ilmad, seda kiiremini masin käivitub. Soojade ilmadega oli külma mootori käivitamiseks vaja nii kümmekond sekundit starterit anda. Täna hommikul oli õues -5 ja mootor turtsatas mingi 3 sekundi jooksul (niikuinii te ei usu, kui ma ütlen, et poolest pöördest:tongue. NSR arvates on see märk kulunud kõrgsurvepumbast - mida jahedam, seda paksem on kütus ja seda vähem leke pritsimist mõjutab. Loogiline. Seda enam, et 0,521 Mkm peaks tõepoolest ühele reaspumbale väsitavalt mõjuma.
See keretööde teema on nutune jah. Samas, kui need keretööd piirduvad vaid mõne paigaga, siis oleks minu arvates rumal neid mitte teha. Aga eks näis, mis lammutamisel välja tuleb. Võib- olla saame turuplatsile ühe müügikuulutuse juurdeilly:
Seda teemat pean ma seetõttu, et tavalistel inimestel oleks kah julgem siin foorumis liikuda. Muidu vaatad, et teemad on enamuses uhketest ja eriti uhketest masinatest. Aga igapäevastest tööloomadest eriti rääkida ei taheta. Ma siis püüan seda viga parandada...
Muidugi, eks nüüd kipub see kirjutamine siin teemas veel vaiksemaks jääma, sest on meilgi "uhkem" autoilly: majas.
Huvitav tähelepanek: mida jahedamad ilmad, seda kiiremini masin käivitub. Soojade ilmadega oli külma mootori käivitamiseks vaja nii kümmekond sekundit starterit anda. Täna hommikul oli õues -5 ja mootor turtsatas mingi 3 sekundi jooksul (niikuinii te ei usu, kui ma ütlen, et poolest pöördest:tongue. NSR arvates on see märk kulunud kõrgsurvepumbast - mida jahedam, seda paksem on kütus ja seda vähem leke pritsimist mõjutab. Loogiline. Seda enam, et 0,521 Mkm peaks tõepoolest ühele reaspumbale väsitavalt mõjuma.