19-10-2007, 12:15 PM
Landcruiser - sellega oli see teema, et Eestis müüdav Landruiser on pargimaastur, muule maailmale tehakse ka Landcruiserit täissildadega ja selle saamine oleks olnud Eestis keerulisem ja ei julgend väga Toyota tehnika peale kindlad olla.
Landrover Defender - auto ise odavam aga lisavarustus oleks hinna lõpuks ikkagi väga kalliks teinud.
G - ainukesena ju tehasest tulles nn täismaastikuvarustuses ja täielikult kinnised sillad ( Nagu Hr. Rüütel ütles, oleks ta teiste autode puhul elukutseline õlivahetaja , kolm autot kuus silda iga vee läbimise korral). CDI on kütuse suhtes kapriissem, seetõttu 3,0 TD. Muideks sildade kohapealt tõsteti ainult 3" ja Vito vedrud olid täpselt alla läinud. Ja mis oli MB puhul veel väga suur eelis oli kõige tihedam tehnovõrk laias maailmas....
Aga Hr. Rüütel jättis väga sümpaatse mulje igal juhul....
Landrover Defender - auto ise odavam aga lisavarustus oleks hinna lõpuks ikkagi väga kalliks teinud.
G - ainukesena ju tehasest tulles nn täismaastikuvarustuses ja täielikult kinnised sillad ( Nagu Hr. Rüütel ütles, oleks ta teiste autode puhul elukutseline õlivahetaja , kolm autot kuus silda iga vee läbimise korral). CDI on kütuse suhtes kapriissem, seetõttu 3,0 TD. Muideks sildade kohapealt tõsteti ainult 3" ja Vito vedrud olid täpselt alla läinud. Ja mis oli MB puhul veel väga suur eelis oli kõige tihedam tehnovõrk laias maailmas....
Aga Hr. Rüütel jättis väga sümpaatse mulje igal juhul....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”