19-10-2007, 09:30 AM
Küllap oleks ka CDI selle ürituse üle elanud, kuid kehva kütusega oleks seda peavalu ilmselt rohkem olnud. Samas, kui uskuda sõberpõtrade foorumit, siis on CDI probleemid kah täiesti lahendatavad. Lihtsalt peab teadma, mispidi kütus torudes voolab ja kus pesitsevad kõige veaaltimad vidinad. Enamasti on nendeks...O-rõngad ja surveandurid.
Kusjuures minule jäi siiski arusaamatuks, miks ei valitud Defenderit. Ma sain aru, et see oli paljuski subjektiivne valik, mis sundis MB kasuks otsustama. Saan aru küll, et G on kõva tükk, aga odav ja levinud pole ta mitte. Kui otsustada netis levivate piltide järgi, siis kõige levinumaks jeebiliseks on vist pilusilmade redelid. See on iseasi, et kui seal miski järele annab, siis läheb elu huvitavaks, sest remonditöökodasid just iga nurga peal pole.
Ajakirjanduse jutt oli muidugi BS. Kes ise maastikul liikunud, see teab, milliseid matse võib ka madalal kiirusel saada. Üks nätakas ei kahjusta veel midagi, aga see saatuslik 32764 võib ka G sandistada... Eriti arvestades masinate koormat: neil oli ju kaasas pea pool tonni träni auto kohta.
Kusjuures minule jäi siiski arusaamatuks, miks ei valitud Defenderit. Ma sain aru, et see oli paljuski subjektiivne valik, mis sundis MB kasuks otsustama. Saan aru küll, et G on kõva tükk, aga odav ja levinud pole ta mitte. Kui otsustada netis levivate piltide järgi, siis kõige levinumaks jeebiliseks on vist pilusilmade redelid. See on iseasi, et kui seal miski järele annab, siis läheb elu huvitavaks, sest remonditöökodasid just iga nurga peal pole.
Ajakirjanduse jutt oli muidugi BS. Kes ise maastikul liikunud, see teab, milliseid matse võib ka madalal kiirusel saada. Üks nätakas ei kahjusta veel midagi, aga see saatuslik 32764 võib ka G sandistada... Eriti arvestades masinate koormat: neil oli ju kaasas pea pool tonni träni auto kohta.