03-09-2007, 12:45 PM
Vaatasin, et priske aasta selle autoga juba veeretud, teeks väikse vahekokkuvõtte 
Esimeses postis kirjeldatud vead on enamjaolt kadunud, välja arvatud endiselt ujuv tühikäik ja peetis tuleklaasid. Üks aken ka ei tööta.
Muidugi on vahepeal tulnud ja läinud teisigi suuremaid ja väiksemaid muresid, osad on siin teemas kajastust leidnud, osad mitte, viimasena meenub ventika sidur, mis sai vahetatud laupäeval. Enam ei tohiks ummikus keema minna
Teadmiseks, et neid sidureid on mitut eri vurfi ja esimene katse läheb tavaliselt aia taha.
Ja veel teadmiseks, et nats aega kannatab vana hea 103 120-kraadist vett ja 0,5-baarist õlisurvet küll
Käima on iga kord, kui tarvidus tekkinud, läinud. Sitalt, pika käiamisega, aga siiski. Talvel, mida külmem, seda paremini. Miinus 20ga oli poole-pöörde-pill
Istmeid olen ise remontinud, kuna olevat ilgelt keeruline ettevõtmine. Tegelt ei ole, aega peab veidi varuma. Mul jäigi juhiistme raam-vedrud vahetamata, kuna päike hakkas looja minema ja ilma istmeta oleks kehv olnud garaažist koju sõita. Toppama jäin kintsukergitamismehhanismi juures, ei saand piisavalt kiiresti sotti, kuidas seda inimlike vahenditega lahti saada. Samas ei kavatse ma asja uuesti ette võtta, kuna vedrusi annab jõumeetodil sirgemaks venitada
Käigukast jookseb, suvel nirises tagant otsast, nüüd vasaku külje pealt, nädala pärast proovib midagi ette võtta.
No ja mootor jookseb ka muidugi, põletab ka (õlist käib jutt), pole viitsinud mõelda veel parandamisele. Mootorisse on nimelt lihtne juurde valada
Soovin siis jõudu ja jaksu kaasmotoristidele, misiganes sõiduk teid edasi ka aitab. Mina olen oma mehaanilis-elektroonilse abilisega küll rahul. Ja kena näeb ta välja ka

Esimeses postis kirjeldatud vead on enamjaolt kadunud, välja arvatud endiselt ujuv tühikäik ja peetis tuleklaasid. Üks aken ka ei tööta.
Muidugi on vahepeal tulnud ja läinud teisigi suuremaid ja väiksemaid muresid, osad on siin teemas kajastust leidnud, osad mitte, viimasena meenub ventika sidur, mis sai vahetatud laupäeval. Enam ei tohiks ummikus keema minna

Ja veel teadmiseks, et nats aega kannatab vana hea 103 120-kraadist vett ja 0,5-baarist õlisurvet küll

Käima on iga kord, kui tarvidus tekkinud, läinud. Sitalt, pika käiamisega, aga siiski. Talvel, mida külmem, seda paremini. Miinus 20ga oli poole-pöörde-pill

Istmeid olen ise remontinud, kuna olevat ilgelt keeruline ettevõtmine. Tegelt ei ole, aega peab veidi varuma. Mul jäigi juhiistme raam-vedrud vahetamata, kuna päike hakkas looja minema ja ilma istmeta oleks kehv olnud garaažist koju sõita. Toppama jäin kintsukergitamismehhanismi juures, ei saand piisavalt kiiresti sotti, kuidas seda inimlike vahenditega lahti saada. Samas ei kavatse ma asja uuesti ette võtta, kuna vedrusi annab jõumeetodil sirgemaks venitada

Käigukast jookseb, suvel nirises tagant otsast, nüüd vasaku külje pealt, nädala pärast proovib midagi ette võtta.
No ja mootor jookseb ka muidugi, põletab ka (õlist käib jutt), pole viitsinud mõelda veel parandamisele. Mootorisse on nimelt lihtne juurde valada

Soovin siis jõudu ja jaksu kaasmotoristidele, misiganes sõiduk teid edasi ka aitab. Mina olen oma mehaanilis-elektroonilse abilisega küll rahul. Ja kena näeb ta välja ka
