03-09-2007, 10:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2007, 10:18 AM ja muutjaks oli R129.)
92S500 Kirjutas:1 võmalus on veel, võtta kas see sama pooltelg ja kumm ära lõigata ja asi sisse lihtsalt kinni keevitada (eeldusel et asi on sirgelt).
Aga jah suur kummardus minupoolt, tõsine projekt!
Selline võimalus viib ilmselt selleni, et keegi jääb peast ilma. Kunagi ei õnnestu mootorit nii otse dünopingiga ühendada, et absoluutselt jäik võll ilma aksiaal-, radiaaljõududeta töötaks. Teoorias on asi võimalik aga praktiliselt mitte. Kui isegi mingite NASA mõõteriistadega saaks süsteemi otseks, siis gaasi andes toimuks ikkagi kuskilt mingi vääne ja lõpuks toimub "poomine". Loomulikult kui kasutada piisavalt suur võlli ja mitte päevi seda piinata võib asi isegi vastu pidada. Kuid selle välistab kohe dünopink ise - nimelt on tal suhteliselt nõrgad ja väga kallid laagrid mis ei talu absoluutselt radiaalsuunalisi koormuseid.
Samuti ei vaata ka vist saaled ja vänt väga hea meelega sellisele väänamisele.
Igatahes sai katkine kumm uuega asendatud (kõvasti väiksem) ja see pidas 3500 rpm juba ära. Tagumine kumm on veel asendamata - sellega tegeleme praegu.
Siinsetele lugejatele on veel mainimata üks natukene kurvastav asjaolu. Nimelt on see stend algupäraselt mõeldud natukene teistsuguste mootorite katsetamiseks. Seega põhirõhk SUURED pöörded (kuni 14 000 oli vist). Meie momendimonstrum, eelistab aga juba madalatel pööretel elama hakata. Siin teemas toodud düno sheet (ilus lineaarne momendi joon) ei ole seega midagi muud kui STENI sheet, mitte mootori oma - sest stend lihtsalt ei jaksa mootorit alla 3500 rpm täisgaasil kinni hoida :hump:. "Tänu" sellele ei tea ka millal boost taha tuleb, sest gaasi ei saa alguses põhja vändata. Seetõttu pole kompressoril piltlikult öeldes eriti ka õhku mida kokku suruda. Suht mannetu on vadata kuidas alles 3000 rpm juures mingisugune ülerõhk tekib. Aga eks selle saab ka kunagi selgeks teha (näiteks auto dünostendis), ning ega eriti vahet pole ka - teada on, et ta ikka suht madalalt juba istmesse kisub.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858