14-08-2007, 09:30 AM
Saabusid üllatavalt kiiresti. Ei kulunud nädalatki... Ja ei maksnud kah üle mõistuse palju: klapikambrikaane tihend alla ja klapisääretihendite kompekt üle 300 eegu. Kõik ilusti kolmeharulise tähe ja hologrammiga pakendeis, poolakeelsed kirjad peal...
Lisaks sai tellitud nivoopumba remkomplekt, kuid sellest läks kasutusse vaid papptihend. Ülejäänu jäi oma aega ootama...
Nüüd siis 2 kkm vuratud uute tihenditega ja õlivinet enam tagant ei tule. Vähemalt nähtavat mitte.
Klapisääretihendite vahetus oli üllatavalt lihtne protseduur. Kõige tülikam oli see mootori keerutamine, õigemini keti pingulhoidmine keeramise ajal. Aga tundub, et kõik püsis paigas, käib senini kenasti. Hüdrotõukurid kah ei kõlise. Veel...
Muidugi, protseduur on siiski komplitseeritud, kuna kaanes on kõik avad täpselt töödeldud ja pehmesse alumiiiniumsulamisse on hooletu liigutusega üsna lihtne kriimu tõmmata. Eks näis, kaua kestab. Loodetavasti meie ajaarvamise lõpuni. Ei tahaks küll enam viienda silindri sisselaskeklapi vedru ilma erirakiseta kokku suruma hakata... Siiani kisuvad randmed krampi, kui sellele pusimisele mõtlen.illy:
Paneme siia ühe õpetussõna kah. :eureka: Kliima kuivati tuleb iga kord ära vahetada, kui süsteem on mingi aeg tühi olnud. Mina koonerdasin ja kättemaksuks pidin Jyväskyläst koju sõitma kuumas autos. Lõi selle potsiku umbe... Nüüd uus küljes ja tuba taas külm. Ja mina pooleteist kEEK võrra vaesem.
Väikeseks vihjeks teistele, kel samuti kliima. Kui kompressor hakkab "sutsima" ehk lülitub pidevalt sisse-välja (nii kaks korda sekundis) ja rõhud süsteemis on korras, siis on peetis kompressori rõhuandur. Originaal 700+ EEKu, Waeco tarvik 300.
Ylli (on üks sihuke kliimandusega tegelev tüüp Õnne tänaval) kommentaari järgi esimene sihuke andur, mis läheb vahetusse muul põhjusel, kui leke. Tavaliselt kipuvad lekkima või annavad katkestuse (ei lülita üldse).
Vedrude vahetus oli väga õige tegu. Meie teed on tõesti viimase paari nädala jooksul oluliselt siledamaks muutunud:evil:
Lisaks sai tellitud nivoopumba remkomplekt, kuid sellest läks kasutusse vaid papptihend. Ülejäänu jäi oma aega ootama...
Nüüd siis 2 kkm vuratud uute tihenditega ja õlivinet enam tagant ei tule. Vähemalt nähtavat mitte.
Klapisääretihendite vahetus oli üllatavalt lihtne protseduur. Kõige tülikam oli see mootori keerutamine, õigemini keti pingulhoidmine keeramise ajal. Aga tundub, et kõik püsis paigas, käib senini kenasti. Hüdrotõukurid kah ei kõlise. Veel...
Muidugi, protseduur on siiski komplitseeritud, kuna kaanes on kõik avad täpselt töödeldud ja pehmesse alumiiiniumsulamisse on hooletu liigutusega üsna lihtne kriimu tõmmata. Eks näis, kaua kestab. Loodetavasti meie ajaarvamise lõpuni. Ei tahaks küll enam viienda silindri sisselaskeklapi vedru ilma erirakiseta kokku suruma hakata... Siiani kisuvad randmed krampi, kui sellele pusimisele mõtlen.illy:
Paneme siia ühe õpetussõna kah. :eureka: Kliima kuivati tuleb iga kord ära vahetada, kui süsteem on mingi aeg tühi olnud. Mina koonerdasin ja kättemaksuks pidin Jyväskyläst koju sõitma kuumas autos. Lõi selle potsiku umbe... Nüüd uus küljes ja tuba taas külm. Ja mina pooleteist kEEK võrra vaesem.
Väikeseks vihjeks teistele, kel samuti kliima. Kui kompressor hakkab "sutsima" ehk lülitub pidevalt sisse-välja (nii kaks korda sekundis) ja rõhud süsteemis on korras, siis on peetis kompressori rõhuandur. Originaal 700+ EEKu, Waeco tarvik 300.
Ylli (on üks sihuke kliimandusega tegelev tüüp Õnne tänaval) kommentaari järgi esimene sihuke andur, mis läheb vahetusse muul põhjusel, kui leke. Tavaliselt kipuvad lekkima või annavad katkestuse (ei lülita üldse).
Vedrude vahetus oli väga õige tegu. Meie teed on tõesti viimase paari nädala jooksul oluliselt siledamaks muutunud:evil: