07-08-2007, 01:17 AM
Nii positiivne on see, et suur radikas ja elektrooniline drosselklapp töötavad. Ühesõnaga jahutus toimib ja gaasi saab sujuvalt ja eemalt anda.
Korra tegime ca 3800 rpm juures tõmbe ära (0,5 bar rõhku), aga siis läks segu lahjaks ja katkestasime ürituse 740 NM juurest. Homme on spetsialist kohal.
Muide korraks läks ka mootor vastupidi käima :wow:. Mingi imelik anomaalia - lambda polnud veel järgi tulnud ja sel hetkel kui ta järgi tuli käis jõnks ja drosselklapist hakkas sutsu tulema ning kompressor imes summutist õhku ja surus ülevalt välja. Vedas et keti pinguti järgi ei andnud :bisou: ning klappe pähe ei saanud.
Sõber drosselklapp toimis nagu rekka mägipidur kuigi paarimillimeetrisest vahest suutis hetkega ikka tohutu suitsupilve tuppa tekitada.
Ja nii nagu Peep arvas (arvatavasti arvas õigesti), et varem toiminud anomaalia, et rõhk äkki ära kukkus kui drosselklapp üle 100 % lahti, oli põhjustatud sellest, et VEMS läks avariisse ja võttis magnetsiduri lihtsalt tagant ära.
Korra tegime ca 3800 rpm juures tõmbe ära (0,5 bar rõhku), aga siis läks segu lahjaks ja katkestasime ürituse 740 NM juurest. Homme on spetsialist kohal.
Muide korraks läks ka mootor vastupidi käima :wow:. Mingi imelik anomaalia - lambda polnud veel järgi tulnud ja sel hetkel kui ta järgi tuli käis jõnks ja drosselklapist hakkas sutsu tulema ning kompressor imes summutist õhku ja surus ülevalt välja. Vedas et keti pinguti järgi ei andnud :bisou: ning klappe pähe ei saanud.
Sõber drosselklapp toimis nagu rekka mägipidur kuigi paarimillimeetrisest vahest suutis hetkega ikka tohutu suitsupilve tuppa tekitada.
Ja nii nagu Peep arvas (arvatavasti arvas õigesti), et varem toiminud anomaalia, et rõhk äkki ära kukkus kui drosselklapp üle 100 % lahti, oli põhjustatud sellest, et VEMS läks avariisse ja võttis magnetsiduri lihtsalt tagant ära.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858