26-06-2007, 03:08 PM
Arvata oli, et ega see rihma ringikeeramine ikka õige asi ei ole. Kigises vähem küll, aga ikkagi kigises... Vahetasin rulliku ära (krt, minu arvates oli vana sama hea, kui varuosaautolt maha keeratud ratas) ja vaikus majas... Krt, mitte ei saa aru... Aga aru ei peagi saama, peaasi, et toimib.
Ja toimib ka kliima! Mmmõõõnussss! Kuigi seda viimast oli ikka üksjagu asja käimasaamisega. Uued said radikas, kuivati, kompressori tihendid ja voolikukomplekt. Lõin just kokku, et aasta (üsna täpselt, muide
) jooksul on see tegevus läinud maksma 10 kEEK... Aga praeguste ilmade juures on selle raha kulutamine minu arvates õigustatud. Ei taha enam mõeldagi, et peaks kuumas autos vaevlema...
Kusjuures nigel oli see, et rikked ilmnesid ükshaaval. Vahetasime radika ära, täitsime ja 3 päeva pärast jälle kööga. Vahetasime kuivati ära, täitsime uuesti ja taas kaks päeva ning saun. Seejärel toimus põhjalik ülekuulamine,mille tagajärjel lasti maha kompressor ja voolikutele mõisteti 25+5. Tõsi, kuna aeg oli juba august tookord, siis jäi asi soiku - niigi oli juba peaaegu jahe:tongue: Kevadel vedasin kompressori asjapulga juurde, too vahetas igaks petteks tihendid. Tõsi, lekke põhjustaja oli kompressorit maha võttes selgunud: O-rõngas:boom::bash: Eelmine koostaja oli selle rõõmsalt pesast välja jätnud ning loomulikult pole O-rõngas ilma koduseinte toetuseta just kuigi vastupidav surve avaldamisele...
Asjapulga tungival soovitusel sai tellitud ka uued survevoolikud. Erik oleks peale pikka mangumist isegi teha võtnud, aga oleks pidanud torude osa märgatavalt maha saagima (muu hulgas oleks tõenäoliselt kadunuks jäänud üks niplitest).
Tänu Keila MB meeste vastutulelikkusele leidus uus voolikukomplekt oluliselt odavamalt, kui Järve pakkus... 4 kEEK eest siis kummi ja metalli. Muide, see oli Poola lao viimane komplekt ürgse diiselMB jaoks. Järgmine mees peab juba kaugemalt otsima:tongue:
Lähengi nüüd jahedas autos ringi sõitma - toas on liiga palav, et netis istuda.
Ja toimib ka kliima! Mmmõõõnussss! Kuigi seda viimast oli ikka üksjagu asja käimasaamisega. Uued said radikas, kuivati, kompressori tihendid ja voolikukomplekt. Lõin just kokku, et aasta (üsna täpselt, muide
![Wink Wink](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/wink.png)
Kusjuures nigel oli see, et rikked ilmnesid ükshaaval. Vahetasime radika ära, täitsime ja 3 päeva pärast jälle kööga. Vahetasime kuivati ära, täitsime uuesti ja taas kaks päeva ning saun. Seejärel toimus põhjalik ülekuulamine,mille tagajärjel lasti maha kompressor ja voolikutele mõisteti 25+5. Tõsi, kuna aeg oli juba august tookord, siis jäi asi soiku - niigi oli juba peaaegu jahe:tongue: Kevadel vedasin kompressori asjapulga juurde, too vahetas igaks petteks tihendid. Tõsi, lekke põhjustaja oli kompressorit maha võttes selgunud: O-rõngas:boom::bash: Eelmine koostaja oli selle rõõmsalt pesast välja jätnud ning loomulikult pole O-rõngas ilma koduseinte toetuseta just kuigi vastupidav surve avaldamisele...
Asjapulga tungival soovitusel sai tellitud ka uued survevoolikud. Erik oleks peale pikka mangumist isegi teha võtnud, aga oleks pidanud torude osa märgatavalt maha saagima (muu hulgas oleks tõenäoliselt kadunuks jäänud üks niplitest).
Tänu Keila MB meeste vastutulelikkusele leidus uus voolikukomplekt oluliselt odavamalt, kui Järve pakkus... 4 kEEK eest siis kummi ja metalli. Muide, see oli Poola lao viimane komplekt ürgse diiselMB jaoks. Järgmine mees peab juba kaugemalt otsima:tongue:
Lähengi nüüd jahedas autos ringi sõitma - toas on liiga palav, et netis istuda.