14-06-2007, 09:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2007, 09:40 PM ja muutjaks oli R129.)
Kuna foorum ei luba pilte ja smilesid üle 10 lisada, siis on siin eelneva jutu järg:
.......................Varem olen ka kirjutanud, et vedru ja amort on omadega läbi. R129 on vist selline auto millele eriti järelturu vedru ja amori naljalt ei leidu. Lõpuks õnnestus saada Bilsteinid ja ühed saksa sportvedrud.
Vedrud olid BRABUSE omadest 1 keerd lühemad, aga alla pannes jäi auto kere ca 1,5-2 cm võrra kõrgemale.
Järelikult olid eelmised vedrud oma eluea ikka korduvalt üle elanud, ning seetõttu oli auto ka nii jäik. 1 keerd rohkem ning 2 cm madalamal tähendab auto all väga "tihedat" vedru. Ilmselt kurvi sõites suruti vedru peaaegu täiesti kokku. Harvad ei olnud ka juhud, kus august läbi sõites vedru põhja käis :boom:
Et mitte jeebikutega konkureerida tuleb nüüd uued madalamad kummipuksid muretseda.
Seevastu uued amordid on küll täitsa bro. Ei propageeri küll kihutamist, aga suured kiirused ei vii enam auto õõtsuma. Nii et ohutus eelkõige :evil:
Mõni pilt veel illustreerimaks minu teipipäeva õhtut.
Õnneks olid kasutada spetsiaaltööriistad, sest nii kangeid vedrusid pole mina oma elus käes hoidnud. Ei tea mitu näppu oleks läinud kui selline "POMM" lõhkenud oleks hocked:
Kui võtta keskmiseks surutavaks kaaluks 3 kg, kokkusuruvaks teepikkuseks 10 cm ja maksimumkoormuseks 1000 kg. Siis peaks sellise "POMMI" võimsus kuskil suurusjärgus 100 kW olema illy:
.......................Varem olen ka kirjutanud, et vedru ja amort on omadega läbi. R129 on vist selline auto millele eriti järelturu vedru ja amori naljalt ei leidu. Lõpuks õnnestus saada Bilsteinid ja ühed saksa sportvedrud.
Vedrud olid BRABUSE omadest 1 keerd lühemad, aga alla pannes jäi auto kere ca 1,5-2 cm võrra kõrgemale.
Järelikult olid eelmised vedrud oma eluea ikka korduvalt üle elanud, ning seetõttu oli auto ka nii jäik. 1 keerd rohkem ning 2 cm madalamal tähendab auto all väga "tihedat" vedru. Ilmselt kurvi sõites suruti vedru peaaegu täiesti kokku. Harvad ei olnud ka juhud, kus august läbi sõites vedru põhja käis :boom:
Et mitte jeebikutega konkureerida tuleb nüüd uued madalamad kummipuksid muretseda.
Seevastu uued amordid on küll täitsa bro. Ei propageeri küll kihutamist, aga suured kiirused ei vii enam auto õõtsuma. Nii et ohutus eelkõige :evil:
Mõni pilt veel illustreerimaks minu teipipäeva õhtut.
Õnneks olid kasutada spetsiaaltööriistad, sest nii kangeid vedrusid pole mina oma elus käes hoidnud. Ei tea mitu näppu oleks läinud kui selline "POMM" lõhkenud oleks hocked:
Kui võtta keskmiseks surutavaks kaaluks 3 kg, kokkusuruvaks teepikkuseks 10 cm ja maksimumkoormuseks 1000 kg. Siis peaks sellise "POMMI" võimsus kuskil suurusjärgus 100 kW olema illy:
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858