28-11-2025, 05:39 PM
Sa väljendusid juba mu mõtte ja kogetu ära - kui selle mootori kallal töötada, siis see tollaegase inseneri töövilja tunnetamine teeb südame soojaks.
Asi on viimse pulgani läbi mõeldud, seda nii kestvuse kui remontimise koha pealt.
Tungin Su teemasse enda näputööga, aga ehk võib huvilistel abiks olla.
O-tihendid on kivikõvad ja sealt käib reeglina korralik "kõrvalt imemine".
![[Pilt: 64849-Tihendid.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/64849-Tihendid.jpg)
Mis mind üllatas, oli see, mida see EGR suudab.
Sisselaske pikk osakond oli kinni, sõna otseses mõttes. Kinni.
Seal oli vaja juba füüsilisi terariistu. Siin on 92 a 560, millel hoolduajalooga 240k km.
Rohelised panevad nüüd silmad kinni - ma keeraks väljalaske EGR klapi vahelt toru pimedaks.
See on vaatepilt, kui see "plastmass" seal välja roogitud sai:
![[Pilt: 23485-EGR.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/23485-EGR.jpg)
Ja pärast puhastamist. Siin ka näha see kõnealune äravool.
![[Pilt: 79254-Parast.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/79254-Parast.jpg)
Ehk ma julgustan seda ette võtma!
Ja mida ma veel teeks, samal ajal saadaks pritsungi pea Saksamaale taastamisse/stendimisse.
Poola mina ei saadaks, ennem teeks ise.
KE-Jetil on omad nn A'd ja O'd, kui need üle käia, saab ta üsna kergelt väga kenasti käima.
Ja ketiliini puhul pole midagi põdeda, seal on süütemärgised ikka nii lollikindlalt markeeritud, et igaüks võiks hakkama saada.
PS Keera oma kahetoonilise pasunasättimise nupp ka õiget pidi!
Asi on viimse pulgani läbi mõeldud, seda nii kestvuse kui remontimise koha pealt.
Tungin Su teemasse enda näputööga, aga ehk võib huvilistel abiks olla.
O-tihendid on kivikõvad ja sealt käib reeglina korralik "kõrvalt imemine".
![[Pilt: 64849-Tihendid.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/64849-Tihendid.jpg)
Mis mind üllatas, oli see, mida see EGR suudab.
Sisselaske pikk osakond oli kinni, sõna otseses mõttes. Kinni.
Seal oli vaja juba füüsilisi terariistu. Siin on 92 a 560, millel hoolduajalooga 240k km.
Rohelised panevad nüüd silmad kinni - ma keeraks väljalaske EGR klapi vahelt toru pimedaks.
See on vaatepilt, kui see "plastmass" seal välja roogitud sai:
![[Pilt: 23485-EGR.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/23485-EGR.jpg)
Ja pärast puhastamist. Siin ka näha see kõnealune äravool.
![[Pilt: 79254-Parast.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/79254-Parast.jpg)
Ehk ma julgustan seda ette võtma!
Ja mida ma veel teeks, samal ajal saadaks pritsungi pea Saksamaale taastamisse/stendimisse.
Poola mina ei saadaks, ennem teeks ise.
KE-Jetil on omad nn A'd ja O'd, kui need üle käia, saab ta üsna kergelt väga kenasti käima.
Ja ketiliini puhul pole midagi põdeda, seal on süütemärgised ikka nii lollikindlalt markeeritud, et igaüks võiks hakkama saada.
PS Keera oma kahetoonilise pasunasättimise nupp ka õiget pidi!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”


