Teema hinnang:
  • 5Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik
#88
See, et ma W126-t peaaegu üldse kasutanud ei ole, ei tulenenud laiskusest.
[Pilt: 251023_MB_560_SE_90_1_tn.jpg]

Viimase paari aasta jooksul on jäänud silma ja kõrva massiliselt vanuse tõttu purunevate ketitaldadega V8 mootoriga Mercedeseid, mille hulgas ka mu endine 420 SE. Ma ei teadnud, kas minu 560 SE ketti üldse kunagi vahetatud on ja isegi kui see päriselt probleem olla ei pruugi, tekitas selline veider kahtlus auto käivitamisel alati sisemist tõrget. Seetõttu tundus mõistlik kett ja kõik sellega seonduv esimesel võimalusel ära vahetada.

Vanatehnikat suvalistesse töökodadesse usaldada on raske, sest ei saa olla kindel kui hoolikalt sellesse suhtutakse ja kas kõik saab kokku sama moodi ja samade originaaldetailidega nagu ette nähtud. Õnneks on mu isa hakkaja pensionär, kes tegeleb igavuse peletamiseks mõnikord ka lähedaste inimeste autode mootorite remontimisega. Palusin tal selle töö suvalisel ajal ette võtta kui ta julgeb, viitsib ja aega on. Suve teises pooles see juhtus ning kärutasime venna abiga masina isa garaaži.
[Pilt: 251023_MB_560_SE_90_3_tn.jpg] [Pilt: 251023_MB_560_SE_90_4_tn.jpg]

M117 mootori kettide vahetus ei ole mingi raketiteadus, aga lammutamist on ikkagi omajagu.
[Pilt: 251023_MB_560_SE_90_7_tn.jpg] [Pilt: 251023_MB_560_SE_90_6_tn.jpg]

Selgus, et mu autol siiski oli elu jooksul seda tööd juba tehtud. Uusima ketitalla tootmisaasta leidsin olevat 2007.
[Pilt: 251023_MB_560_SE_90_8_tn.jpg]

Kett ise oli IWIS-e ehk väidetavalt originaaltootja poolt valmistatud.
[Pilt: 251023_MB_560_SE_90_10_tn.jpg]

Ühest küljest võib ju ohkida, et seda tööd ei oleks võibolla pidanud üldse ette võtma, aga teisest küljest on ka 2007 aastast möödas 18 aastat ja plastiku kiuslikku hingeelu pisut tundes võis aeg järgmiseks vahetuseks juba paras olla.

Lisaks mootoriketile ja tema taldadele on sama soojaga mõistlik vahetada ka õlipumba kett ja selle tald. Viimast ei ole võimalik B-varuosana osta ja veel mõne aasta eest ei olnud väidetavalt võimalik isegi originaali tellida, kuid õnneks on see MB poolt nö "classic" nimekirja kuuluva varuosana uuesti tootmisse pandud ja ei maksa sealjuures üldse palju.
[Pilt: 251023_MB_560_SE_90_9_tn.jpg]

Ketivahetuse käigus tuleb mõistagi välja vahetada terve hulk igasuguseid seonduvaid tihendeid, seibe jms, mis nagunii hooldust vajaks. Mõnda neist detailidest ei saa enam originaalvaruosana tellida. Teised on aga nii kallid, et raske on seda mõistlikuks pidada.

Näiteks kõige mõttetumad rõngastihendid, mida on tarvis 2 + 2 tükki otsakaane veekanalite tihendamiseks. Need umbes euromündisuurused kummirõngad on ilmselt valmistatud täiskuuööl kogutud kõige haruldasemast kautšukist, et oma pea 29-eurost tükihinda õigustada. Mu käsi lihtsalt ei tõusnud neid sellise raha eest ostma.
[Pilt: 251023_MB_560_SE_90_13_tn.jpg]

MB originaalnumbrite abil õnnestus vastavad B-grupi varuosakoodid välja nuhkida ja sobivad rõngadki tellida, kuid enne kui pakid automaati jõudsid, uurisin hüdraulikapoest samade mõõtudega vitonist valmistatud rõngaste saadavust. Selgus, et neid on tõepoolest võimalik vabalt hankida. Viton on mu teadmiste kohaselt vähemalt sama hea või paremgi kui origaaltihendite tootmiseks kasutatud materjal ja seetõttu puudub eelmainitud Veho letihinna välja käimisel tegelikult igasugune mõte. Lisaks selgus detailide kohale sobitamisel, et õige koodiga tellitud O-rõngastest üks paar oli toodetud pisut peenema läbimõõduga (ilmselt alumises tolerantsipiiris) kui prooviks ostetud vitonist alternatiiv ning seetõttu läks otsakaas külge hoopis viimastega. Olen veendunud, et otsimisest oli seega kasu ja tulemus sai päriselt hea.

Et teistel lihtsam ja endal tulevikus tehtust hea ülevaade oleks, lisan siia postitusse kettide vahetusega seotud M117 mootoriga W126 varuosakoodid (sh võimalusel infoks ka vastavad B-grupi varuosade koodid), mis selleks tööks vajalikud on. Paar näidet on aga siin pildil.
[Pilt: 251023_MB_560_SE_90_5_tn.jpg]

Mootori 117.968 ehk 5.5 liitrise V8 ketivahetuseks tarviliku kraami nimekiri on järgmine:

1. Ketikomplekt (kui kõiki detaile eraldi tellida ei soovi)
Originaal varuosakoodi mul leida ei õnnestunud, kuid B-osadest on sobilikud näiteks FEBI 30312 või SWAG 99130312.
Mõnede allikate väitel pakendab FEBI nendele mootoritele MB enda poolt müüdavaid IWIS-e kette, aga kindel ma selles ei ole ja arvatavasti on SWAG tootjana sama halb või hea.

Ketikomplektis sisalduvad järgmised detailid kui on soov neid ükshaaval tellida:
A0009977694 Mootorikett, 1 tk
A1170521016 Ketitald, alumine vasak, 1 tk
A1170520816 Ketitald, ülemine vasak, 1 tk
A1170520916 Ketitald, ülemine sisemine, 2 tk
A1170520083 Ketipingutustalla kate (paigaldatakse detailile A1170501616), 1 tk
A1170501816 Ketitald, alumine parem, 1 tk
A1160501811 Ketipinguti (sh tihend A1170520380), 1 tk

Alumiiniumist ketipingutustald A1170501616 ei ole tänase seisuga enam saadaval ega sisaldu ka komplektides, mistõttu see detail tuleb jätta vana ning vahetada vaid ta peal olev kate.

2. Õlipumba kett
Lisaks eeltoodud ajastuse ketikomplektile tasub korraga vahetada ka õlipumba kett ja selle tald:
A0019972494 Õlipumba kett, 1 tk (SWAG 99 11 0011 või FEBI 09268)
A1161811059 Õlipumba ketipinguti tald, 1 tk (tänase seisuga saadaval vaid originaal ja ta hind on igati mõistlik 43,40 eurot).

Kettide vahetamisega seotud tööde jaoks on suure tõenäosusega tarvis järgmisena loetletud varuosi.

3. Karteriga seotud kuluvahendid
A1170140322 Õlivannitihend, ülemine, 1 tk (Elring kood 763.366)
A1190140822 Õlivannitihend, alumine, 1 tk (Elring kood 812.162)
A0001800609 Mootoriõlifiltri komplekt või A0011846425 Mootoriõlifilter, 1 tk (olen kasutanud MANN või Hengst filtreid)
A0029973430 Karteri õlipunn, 1 tk (Elring 878.020, ei pea vahetama kui vana on korralik)
N007603012110 või N915035000019 Karteri õlipunni vaskseib, 1 tk (Elring kood 110.906, Topran kood 400307, tasub osta juhul kui õlifiltriga kaasa ei ole pandud, aga tavaliselt on) 

4. Otsakaanega seotud kuluvahendid
A0039970347 Väntvõlli esimene otsasimmer, 1 tk (Elring kood 287.202)
A6219970040 Otsakaane veekanali rõngastihend, suurem, 2 tk (FEBI kood 03901, SWAG  kood 10220002, Victor Reinz kood 40-76088-00, mõõdud umbes 28,8 X 3, aga sobib hästi ja ilmselt on originaalist isegi parem ka Viton materjalist sarnaste mõõtudega või hästi natuke suurem rõngastihend (shore kuni 80))
A0049978048 Otsakaane veekanali rõngastihend, väiksem, 2 tk (Victor Reinz kood 40-76835-00 vastab alternatiivse MB originaalkoodina A0009974505, mõõdud umbes 16,3 x 2,4 ja sobib samuti ka Viton materjalist sarnaste mõõtudega või hästi natuke paksem tihend (shore kuni 80))

5. Klapiajamiga seotud kuluvahendid
A1161800184 Nukkvõlli õlitustoru remondikomplekt, 2 tk (FEBI kood 11549, SWAG kood 10 91 1549, need plastikdetailid tasub alati vahetada kui seda hiljuti tehtud ei ole)
A1160161421 Klapikambirkaane tihend, vasak, 1 tk (Elring kood 191.701)
A1160161321 Klapikambrikaane tihend, parem, 1 tk (Elring kood 191.698)
N915035000016 Klapikambrikaane poldi vaskseib, 8 tk (Elring kood 812.897)

6. Muud tihendid ja kuluvahendid
A1172010480 Veepumba tihend, 1 tk (Elring kood 764.877)
A1171840380 või A1171840280 Õlifiltri korpuse tihend, 1 tk (Victor Reinz kood 70-25195-10)
A1192010180 Veepumba ülemise kopsiku/kaane tihend, 1 tk (Victor Reinz kood 70-27683-00, tasub tellida vaid vajaduse korral)

Kui on mingisuguseid kahtlusi termostaadi seisukorras, võib ka selle sama soojaga ära vahetada, aga termostaadi kaant ei ole otseselt vajalik üldse lahti võtta.

7. Vedelikest tasub varuda:
Mootoriõli, MB heakskiit 229.1 ehk 10W40, kuni 9 liitrit
Jahutusvedelik, MB heakskiit 325.0 ehk Glysantin G48, kuid G11 on sama, vähemalt 12 liitrit (kõik ei voola selle töö puhul plokist välja)
Hüdraulikaõli ZHM, MB heakskiit 343.0, kuni 1 liiter (vaid hüdraulikapumba olemasolul väikese välja jooksva koguse tagasi valamiseks)

Kasulik teada!
Kui töö on tehtud ning kogu see kupatus kokku tagasi saama hakkab, on mõistlik enne õlifiltrikoja mootori külge korralikult kinni keeramist jätta ta vahele väike õhuvahe, ajada õlisurve üles (või vähemalt õlipump õli täis, kuni on selgelt näha, et ta õhu asemel õli pumpab) ning alles seejärel filtrikoda mootori külge korralikult kinni muterdada. See on hea mõte põhjusel, et filtrikojas asub klapp, mis ei lase seisva mootori korral õlil pumba kaudu tagasi õlivanni voolata. Tühjalt kokku pandud õlipump ja isegi tema õlivõtutoru on kuni selle filtrikoja klapini hermeetiline ja täidetud õhuga. Õli lisamine mootorisse ei täida õhku täis hermeetilist õlipumba koostu, sest õhk ei pääse kuskilt ülevaltpoolt välja, seega ei ole ka mootori õliga "ületäitmisest" mingit kasu. Filtrikojas asuva klapi vastusurve ei ole küll suur, kuid on piisav, et õlipump ei suuda tühjalt lüües seda õhukorki filtrikoja kaudu välja lükata ning mootori õlisurve ei pruugi sel juhul üldse üles tullagi.

Sama jama vältimiseks soovitatakse alternatiivina pumba kokkupanemisel täita see vaseliiniga (lahustub õlis) ning siis suudab pump piisavalt vunki anda, et õhk välja lüüa ja õli pumpama hakata, kuid see on üsna mõttetu lisamökerdamine ja väike õhuvahe filtrikoja vahel on piisav, et nö õhumull õlipumbast välja pääseks ning pump õliga täituks.

Sain seda teada muidugi alles siis kui hakkasime isaga pead murdma, mille kuradi pärast täiesti korras auto õlisurve peale ketivahetust enam üles ei tule. Elementaarsed asjad ära kontrollinud sattusin veebis sarnasele välismaisele teemale ning sain jälle targemaks. Teistel tasub aga targem olla enne pea murdmise algust. Smile

Kui kõik kokku sai pandud ja õlirõhk leitud, võisin esimesele proovisõidule siirduda.
[Pilt: 251023_MB_560_SE_90_16_tn.jpg]

Tegin ühe umbes 40 km ringi ja erinevates kohtades peatudes märkasin, et mootori tagaosa alla kogunevad pikapeale mõned õlitilgad.
[Pilt: 251023_MB_560_SE_90_18_tn.jpg] [Pilt: 251023_MB_560_SE_90_19_tn.jpg]

Asi ei läinud paremaks ka tagasi isa garaaži juurde jõudes ja otsustasime, et isegi kui auto ka varem veidi alla tegi, tuleks seda kindlasti uurida. 
[Pilt: 251023_MB_560_SE_90_22_tn.jpg]

Auto alt mootori vahtimine suurt midagi ei andnud, sest näis, et õli tilgub tagant hoorattakojast ja esimese hooga tundus see tähendavat, et tegu peab olema väntvõlli tagumise otsasimmeriga. Otsustasime seega, et käigukast tuleb lahti lasta ning otsatihend ära vahetada. Õnneks ei tundnud mu isa ennast sel hetkel külmetuse tõttu väga hästi ja ei hakanud kohe kõike lahti kiskuma.
[Pilt: 251023_MB_560_SE_90_14_tn.jpg]

Kodus asja üle juureldes tabas mind aga taas nägemus. Kui õli peaks lekkima klapikambrikaane tihendi sisemiselt küljelt, valgub see sissepritse alla V-mootori keskele ning sealt välja pääsemiseks on mootoriploki tagumisse otsa tehtud väikesed avad, mille kaudu õli täpselt otsatihendile sarnanevast asukohast lõpuks põrandale jõuab. Otsustasin seda kontrollida. Järgmisel päeval auto juures tähelepanelikult lambiga tihendi serva jõllitades selguski, et ühe pihusti tagant oli tihend enne kaane kinni tõmbamist veidi halvasti vajunud. Mõistagi lahmas sealt mootori käimisel korralikult õli, mis täpselt eelkirjeldatud moel auto alla jõudis.

Hull vedamine, et isa liialt agar ei olnud ja käigukastil vaid paar polti lahti lasta jõudis. Tihend korrektselt monteeritud, kadus ka õlileke ning ei saa väita, et see vana mootorijurakas on nüüd igalt poolt päris kuiv, aga piinlikku loiku ta põrandale enam ei tooda ja sellega võis juba rahule jääda.

Õnnest oimetuna tegin veel mõnekümnekilomeetrise ringi enne kui masina oma garaaži järgmisi toimetusi ootama parkisin ning sammud taas varuosapoodi seadsin. Ketivahetusega tegeledes jäi silma mitmeid pisiasju, mis mootoriruumis seni üldse puudu või katki olid ning igavesti see ju nõnda jääda ei saa.

Näiteks oli puudu süütepooli plastikkate.
[Pilt: 251023_MB_560_SE_90_29_tn.jpg] [Pilt: 251023_MB_560_SE_90_28_tn.jpg]

Samuti oli parempoolsete silindrite süütejuhtmete fikseerival klambril puudu kummiosa. Tuli uus osta.
[Pilt: 251023_MB_560_SE_90_26_tn.jpg]

Õlivarda ülemise osa kinnituskronsteinil oli puudu kummipuhver.
[Pilt: 251023_MB_560_SE_90_25_tn.jpg]

Ja üks õhufiltrikoja kinnituspuks oli aja jooksul üldse katki läinud.
[Pilt: 251023_MB_560_SE_90_27_tn.jpg]

Tegelikult on seal kapoti all veel mitmeid väikesi asju puudu või katki, aga paari möödunud kuu jooksul ei ole Veho mu järgmist tellimust kohale toimetanud ja seetõttu tuleb vist selleks aastaks otsad kokku tõmmata. Küll pisividinaid jõuab ka talvel ajaviiteks monteerida ja järgmisteks aastateks on selle auto jaoks nagunii juba uusi väljakutseid oodata. Smile

Seega soovin kõigile suveautodele ilusat talveund ja kohtume tulevikus!
[Pilt: 251023_MB_560_SE_90_23_tn.jpg]

Parimate soovidega,
Sm. Västrik
Vasta


Sõnumeid selles teemas
560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 18-06-2010, 03:38 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Autor: Rolz - 18-06-2010, 03:52 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Renkju - 18-06-2010, 05:02 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Karl - 18-06-2010, 10:15 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Lääne - 18-06-2010, 10:36 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: v6sa - 19-06-2010, 09:09 AM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm. Västrik - 21-06-2010, 09:52 AM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: v6sa - 21-06-2010, 10:04 AM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: hents99 - 21-06-2010, 10:17 AM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: v6sa - 21-06-2010, 10:30 AM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Rolz - 21-06-2010, 11:49 AM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm.Tihhonov - 26-06-2010, 01:29 AM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: ralak - 26-06-2010, 12:46 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm.Tihhonov - 29-06-2010, 11:34 AM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: El`Lango - 29-06-2010, 06:01 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm. Västrik - 31-08-2010, 12:58 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm. Västrik - 09-09-2010, 01:48 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm. Västrik - 21-09-2010, 01:53 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Priit - 22-09-2010, 03:49 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: janek126 - 21-09-2010, 11:06 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Karl - 22-09-2010, 09:16 AM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: v6sa - 22-09-2010, 04:16 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm. Västrik - 26-09-2010, 11:03 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Karl - 26-09-2010, 11:13 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm. Västrik - 10-10-2010, 05:07 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm.Tihhonov - 07-11-2010, 09:55 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: nostromo - 08-11-2010, 12:19 AM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: kiluo - 23-02-2011, 06:45 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Karl - 25-02-2011, 06:59 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Cusmu - 25-02-2011, 06:29 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Rolz - 28-02-2011, 01:42 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm. Västrik - 18-03-2011, 11:11 AM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm. Västrik - 30-07-2011, 09:15 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Mike22 - 12-08-2012, 10:10 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm.Tihhonov - 01-08-2011, 12:46 AM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm. Västrik - 25-11-2011, 04:57 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm. Västrik - 12-08-2012, 07:03 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: nostromo - 12-08-2012, 10:13 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: HarryPokker - 18-08-2012, 04:39 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: v6sa - 19-08-2012, 09:37 AM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm. Västrik - 18-08-2012, 09:03 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm. Västrik - 22-10-2013, 08:19 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: v6sa - 23-10-2013, 08:26 AM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm. Västrik - 23-10-2014, 09:34 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: v6sa - 23-10-2014, 11:48 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm. Västrik - 05-11-2016, 02:23 AM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: v6sa - 05-11-2016, 07:56 AM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: nostromo - 05-11-2016, 06:37 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: janek126 - 08-11-2016, 09:07 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm. Västrik - 28-05-2018, 04:40 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: nostromo - 28-05-2018, 04:53 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm. Västrik - 29-05-2018, 04:50 PM
RE: 420 SE, 1989, W126 - Tauno Mõts - Autor: KertR - 30-05-2018, 07:54 AM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Tauno Mõts - Autor: Sm. Västrik - 30-05-2018, 02:22 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Tauno Mõts - Autor: ralak - 30-05-2018, 02:59 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Tauno Mõts - Autor: v6sa - 30-05-2018, 04:00 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 23-01-2021, 02:56 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 24-01-2021, 05:21 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 27-01-2021, 12:21 AM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: v6sa - 27-01-2021, 01:02 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 28-01-2021, 07:32 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 07-02-2021, 10:45 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: janek126 - 08-02-2021, 08:53 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Rolz - 08-02-2021, 09:21 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: janek126 - 08-02-2021, 09:31 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 20-02-2021, 05:55 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Cane - 20-02-2021, 06:45 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 28-02-2021, 02:04 AM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 13-03-2021, 07:35 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Arkadi.T - 13-03-2021, 08:27 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Marek89 - 13-04-2021, 09:35 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 13-04-2021, 10:44 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 16-04-2021, 11:06 AM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 27-04-2021, 06:41 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 02-06-2021, 06:13 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 17-06-2021, 08:45 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 20-06-2021, 12:15 AM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 21-06-2021, 09:20 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: v6sa - 22-06-2021, 09:58 AM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: arturmalcik - 18-08-2021, 08:00 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 18-08-2021, 10:54 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 10-11-2021, 07:14 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: kaupo51 - 10-11-2021, 07:34 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Rolz - 10-11-2021, 09:46 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 11-11-2021, 12:18 AM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Rolz - 11-11-2021, 11:53 AM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 05-11-2022, 11:43 AM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 27-11-2025, 08:02 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Rolz - 27-11-2025, 10:53 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: v6sa - 28-11-2025, 08:27 AM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 28-11-2025, 04:00 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Rolz - 28-11-2025, 05:39 PM
RE: 560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 29-11-2025, 08:19 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300SE 1987 W126 - ashton ashton 69 9,960 02-07-2025, 06:13 AM
Viimane postitus: v6sa
  SL 280, 1996, R129 - Sm. Västrik Sm. Västrik 21 20,118 19-12-2024, 10:29 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  190 E 2,6, 1992, W201 - Sm. Västrik Sm. Västrik 59 59,293 09-12-2024, 09:03 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik Sm. Västrik 32 6,955 24-04-2024, 11:59 AM
Viimane postitus: Sman
  MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 32 38,706 21-01-2023, 03:11 AM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  MB 260SE '90 W126 (Riigikantselei) - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 188 265,767 23-02-2022, 10:42 PM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 108,117 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-benz 230CE 1990 - ktmduke ktmduke 25 8,176 15-09-2021, 08:25 AM
Viimane postitus: Mike22
  Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89 Marek89 32 10,999 19-04-2021, 10:40 PM
Viimane postitus: Marek89
  Mercedes-Benz S-klass W126 1981 - Kristooo Kristooo 3 2,777 14-01-2021, 10:19 PM
Viimane postitus: ReinGSM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne