11-04-2025, 02:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-04-2025, 03:22 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(11-04-2025, 01:42 PM)Oliver.L Kirjutas:(11-04-2025, 11:56 AM)Rolz Kirjutas: Krt, see süstaldega veermiku remontida on sama, mis WD40 esitulesid taastada....
Aamen.
Esimeses Eestis jah. Seal visatakse lõtkuta, aga kuivusest häälitsev liigend prügisse ja asemel läheb OEM. Arusaadav: nur das Beste ist gut genug...
Neid kägisevaid ja paari ml õli järel veel kümneid tuhandeid sõitnud liigendeid on käe alt läbi käinud tükki teistkümmend. Võtke mõnelt uuelt liigendilt enne allakeeramist kate maha ja vaadake sinna doseeritud määrde hulka. Või õigem oleks öelda - puudumist.
Lõtkuvat liigendit nii ei praavita, see on õige. Aga siin ju lõtku praegu ei olevat...
Õõtsapuksid olla vahetatud. AGa ratta juures olevad kuulmunakud ehk šarniirid, mille kohta ka video käis?