11-07-2024, 03:34 PM
Peaaegu kuu möödas. Vahepeal igasugu tegevusi olnud ja väga palju pole hobikatega tegelenud. Kuid kohustuslikud iganädalased jalutuskäigud on nad saanud, kes siis suurema, kes väiksema kilometraasiga. Hea ja mönus on nendega toimetada. Kui valge AMG on olnud tavapärane, siis musta BRABUS-ega on olnud möned positiivsed suunad ja ka üks väike tagasilöök. Olen vist lahti saanud sellest roolilati kriginast. Nimelt mingiaeg tagasi ei andnud see mulle kusklit otsast rahu. Tellisin tagavaraks ka juba ühe vähe kasutatud lati. Aga kuna sild oli korda tehtud, reguleeritud ja isegi körgused ära kalibreeritud, siis väga ei tahtnud uuesti lahti lammutada. Roomasin alla ja tömbasin kummilutid maha kummaski otsas. Pilt oli selline koleda poolne. Hammasvööd oli väga kuivapoolsed ja sellise nagu roostekarva pruuni ollusega koos. Pesin nad korralikult puhtaks. Mingit roostet ma seal tegelikult ei näinud. Siis määrisin nad korralikult ära. Keerutasin ja siis jälle määrisin. Aega on läinud aga järelikult on määre nüüd kuhugi õigesse kohta ikkagi vahele jöudnud. Vaikseks on ta jäänud. Teine asi on olnud AIRMATIC. Peale seda ku ma panin tagasi selle vana originaal acelerator sensori vasakpoolse. Siis nüüd on olnud siiani rahulik. Loodan et jääb pidama.
Aga negatiivne juhtun oli paar päeva tagasi, kui ühel hetkel ei avanenud enam tagaluuk. Mis kinni, see kinni. nuppu näppides oli kuulda sisinat ja mingi hetke pärast see kadus, kuna pump lülitas sektsiooni välja. Tegin, siis luugi juba selgeks öpitud nipiga lahti. Lammutasin luku välja ja selge ta oli keskluku acuator oli katki lennanud.
Pildil siis see must junn. Õnneks on seda võimalik restaureerida, kui membraan ja membraani juures olevad korpuse servad on veel terved. Seega sai see probleem suht kiire lahenduse ja nüüd töötab luuk jälle endiselt. Loomulikult oli mul ka olemas kaks tagavara lukku, kuid proovisin selle restaureerimise ära. Olen kindel et see on suht igavene ja nüüd annab seal enne mingi muu lüli järgi.
SR
Aga negatiivne juhtun oli paar päeva tagasi, kui ühel hetkel ei avanenud enam tagaluuk. Mis kinni, see kinni. nuppu näppides oli kuulda sisinat ja mingi hetke pärast see kadus, kuna pump lülitas sektsiooni välja. Tegin, siis luugi juba selgeks öpitud nipiga lahti. Lammutasin luku välja ja selge ta oli keskluku acuator oli katki lennanud.
Pildil siis see must junn. Õnneks on seda võimalik restaureerida, kui membraan ja membraani juures olevad korpuse servad on veel terved. Seega sai see probleem suht kiire lahenduse ja nüüd töötab luuk jälle endiselt. Loomulikult oli mul ka olemas kaks tagavara lukku, kuid proovisin selle restaureerimise ära. Olen kindel et see on suht igavene ja nüüd annab seal enne mingi muu lüli järgi.
SR
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.