29-01-2024, 01:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2024, 01:56 PM ja muutjaks oli secman.)
Üle mitme aasta taas ülevaatusel.
Tuvastati leke kütusesüsteemis ja läbiroostetanud sumbuti.
Leke oli kütusepumba juures, kus vasktihendi vahelt kütus veidi läbi immitses.
Võtsin pumba filtri ja rõhuklapi vahel oleva toru maha, vahetasin seibid ja tagasi.
Enam ei leki.
AGA peale seda selline anomaalia, et mootor jääb justkui kütusenälga ja hakkab puterdama.
Suretad korra välja, käivitad uuesti ja sõidab jälle 5-6 minutit misjärel kordub kõik taas.
Võhu jäärajalt tagasiteel nii umbes 10 käivitust, viimased juba sõidu pealt, ei viitsinud enam seisma jäädagi.
Milles võib olla probleem ?
Enne torustiku näppimist sõitis nagu unistus.
P.S.
Ülevaatusel silma jäänud sumbuti kukkuski Võhu jäärajal alt ära, misjärel sai see koormarihmaga
kuidagi kinnitatud ja "rallihäälte" saatel jäärajaüritus läbi kulgetud.
Tuvastati leke kütusesüsteemis ja läbiroostetanud sumbuti.
Leke oli kütusepumba juures, kus vasktihendi vahelt kütus veidi läbi immitses.
Võtsin pumba filtri ja rõhuklapi vahel oleva toru maha, vahetasin seibid ja tagasi.
Enam ei leki.
AGA peale seda selline anomaalia, et mootor jääb justkui kütusenälga ja hakkab puterdama.
Suretad korra välja, käivitad uuesti ja sõidab jälle 5-6 minutit misjärel kordub kõik taas.
Võhu jäärajalt tagasiteel nii umbes 10 käivitust, viimased juba sõidu pealt, ei viitsinud enam seisma jäädagi.
Milles võib olla probleem ?
Enne torustiku näppimist sõitis nagu unistus.
P.S.
Ülevaatusel silma jäänud sumbuti kukkuski Võhu jäärajal alt ära, misjärel sai see koormarihmaga
kuidagi kinnitatud ja "rallihäälte" saatel jäärajaüritus läbi kulgetud.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe