25-01-2024, 05:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2024, 01:48 PM ja muutjaks oli siimruz.)
Teen vahepeal ka väikse kokkuvõtte:
Olin vahepeal pikalt haige ja siis polnud jälle aega ja vahepeal olid jõulud ning jupid mida ootasin ei tahtnud kohale jõuda. Aga nüüd olen saanud jälle toimetada. Lõpule jõudis katuse luugi vahetus projekt. See mis siis viimasena tellitud sai oli väga korraliku raamiga ja täpselt õige koodiga. Ning pistikud ja muud asjad istusid hästi.
Lisaks said nüüd peeglid lõpuks lõpetatud. Nüüd on küljes originaal suunatuled ja juhi peeglile sai ka õige peegli klaas, mis on tumenev. Ja siis vahetasin välja ka tagatuled, kuna need mis küljes olid seest väga räbalad. Aga leidsin ebay-st väga korraliku seti!
Nüüd siis olen seal maal, et hakkab ukselukkude töö. See aeg kui olin haige viisin ennast pöhjalikult kurssi erinevate probleemide ja nünssidega lukkude puhul. Sellele hunnikule mis mul juba olemas oli sai neid veel juurdegi tellitud + lisaks siis veel möned ka CL tarbeks..( Kus juures 215 lukkudega on päris nukker lugu. Neid lihtsalt pole enam kuskil. Kuid leidsin uhe seti uue väärilise ja sain need endale riiulisse sikutatud) Ütleme nii, et need lukud on uhed saadanast asjad nendel autodel. Suurem osa mis kasutatuna müüakse on kas katki või kohe katki minemas. Õnneks olen leidnud W 220-le peaaegu kogu ringi korralike lukke. Samas olen ennast juba ka kurssi viinud nende erinevate remontimis võimalustega. Neid ei ole palju, aga olen mõned testid teinud ja loodan et töötab. Aga eks vaatame mis saab!
Pildil ei ole kõik lukud, neid on veel! Osad tellisin pigem selle möttega, et uurida ehitust ja teha katsetusi.
Lukkudega on suures plaanis nii, et on kolme varianti
1) Servoga ja key less lukk
2) Servoga lukk
3) ilma servota e. ainult kesklukuga
Servoga lukku saab lihtsalt teha key less lukuks. Seal on üks servo mootor lisaks, mille saab lihtsalt ümber tösta muu on lukul sama.
Peamine probleem on servo väsimine. Pakutakse erinevaid kitte. Mulgi need riiulis, aga need saadanad ei taha seal hästi püsida, ja vajavad toestamist. Ise olen sinna möelnud ka ühte lahendust, aga see vajab katsetust. Teine probleem on keskluku vaakumkambri välja viigu pragunemine ja siis tekibki luku sisisemine. Neid kaani pakutakse eraldi. Kuid mina ei ole siiani veel leidnud vöimalust seda vahetada. Kuna see asub luku sees ja seda ei saa tervelt kätte. Kui siis vöibolla suure pusimisega ilma servota lukul ehk nimekirjas number 3. Seal puudub servo hoob ja siis on ruumi luku sees rohkem. Hetkel on seal ainuke vöimalus liimimine, aga seegi eeldab lukule tehnoloogilise ava tegemist.
Lisan pildid, mis pragu silmas pean:
Nii et soovin endale edu!
NB! Unustasin seoses lukkudega selle, et key less lukul ja ilma key less servo mootorita lukul on põhi pistikud erinevad pisut. Kuid uurides juhtmestikku on see sama. Seega saab need pistikud ümber joota. Õnneks on see key less servo mootor lisatud täiesti eraldi seisva juhtmestikuga ja see ei puutu kokku luku juhtmestikuga.
Samasugused lukud oma ehituselt istuvad minu teada ka R 230 ukse sees. Kui palju nende omanikel nendega probleeme ei tea. Need pigem suveautod ja ei saa niipalju vatti! Aga see kuramuse plastmass ikka väsib ajaga.
Olin vahepeal pikalt haige ja siis polnud jälle aega ja vahepeal olid jõulud ning jupid mida ootasin ei tahtnud kohale jõuda. Aga nüüd olen saanud jälle toimetada. Lõpule jõudis katuse luugi vahetus projekt. See mis siis viimasena tellitud sai oli väga korraliku raamiga ja täpselt õige koodiga. Ning pistikud ja muud asjad istusid hästi.
Lisaks said nüüd peeglid lõpuks lõpetatud. Nüüd on küljes originaal suunatuled ja juhi peeglile sai ka õige peegli klaas, mis on tumenev. Ja siis vahetasin välja ka tagatuled, kuna need mis küljes olid seest väga räbalad. Aga leidsin ebay-st väga korraliku seti!
Nüüd siis olen seal maal, et hakkab ukselukkude töö. See aeg kui olin haige viisin ennast pöhjalikult kurssi erinevate probleemide ja nünssidega lukkude puhul. Sellele hunnikule mis mul juba olemas oli sai neid veel juurdegi tellitud + lisaks siis veel möned ka CL tarbeks..( Kus juures 215 lukkudega on päris nukker lugu. Neid lihtsalt pole enam kuskil. Kuid leidsin uhe seti uue väärilise ja sain need endale riiulisse sikutatud) Ütleme nii, et need lukud on uhed saadanast asjad nendel autodel. Suurem osa mis kasutatuna müüakse on kas katki või kohe katki minemas. Õnneks olen leidnud W 220-le peaaegu kogu ringi korralike lukke. Samas olen ennast juba ka kurssi viinud nende erinevate remontimis võimalustega. Neid ei ole palju, aga olen mõned testid teinud ja loodan et töötab. Aga eks vaatame mis saab!
Pildil ei ole kõik lukud, neid on veel! Osad tellisin pigem selle möttega, et uurida ehitust ja teha katsetusi.
Lukkudega on suures plaanis nii, et on kolme varianti
1) Servoga ja key less lukk
2) Servoga lukk
3) ilma servota e. ainult kesklukuga
Servoga lukku saab lihtsalt teha key less lukuks. Seal on üks servo mootor lisaks, mille saab lihtsalt ümber tösta muu on lukul sama.
Peamine probleem on servo väsimine. Pakutakse erinevaid kitte. Mulgi need riiulis, aga need saadanad ei taha seal hästi püsida, ja vajavad toestamist. Ise olen sinna möelnud ka ühte lahendust, aga see vajab katsetust. Teine probleem on keskluku vaakumkambri välja viigu pragunemine ja siis tekibki luku sisisemine. Neid kaani pakutakse eraldi. Kuid mina ei ole siiani veel leidnud vöimalust seda vahetada. Kuna see asub luku sees ja seda ei saa tervelt kätte. Kui siis vöibolla suure pusimisega ilma servota lukul ehk nimekirjas number 3. Seal puudub servo hoob ja siis on ruumi luku sees rohkem. Hetkel on seal ainuke vöimalus liimimine, aga seegi eeldab lukule tehnoloogilise ava tegemist.
Lisan pildid, mis pragu silmas pean:
Nii et soovin endale edu!
NB! Unustasin seoses lukkudega selle, et key less lukul ja ilma key less servo mootorita lukul on põhi pistikud erinevad pisut. Kuid uurides juhtmestikku on see sama. Seega saab need pistikud ümber joota. Õnneks on see key less servo mootor lisatud täiesti eraldi seisva juhtmestikuga ja see ei puutu kokku luku juhtmestikuga.
Samasugused lukud oma ehituselt istuvad minu teada ka R 230 ukse sees. Kui palju nende omanikel nendega probleeme ei tea. Need pigem suveautod ja ei saa niipalju vatti! Aga see kuramuse plastmass ikka väsib ajaga.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.